ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
היתום זועק

טור אישי מרטיט: אבא כבר לא יכניס אותנו לחופה

השבוע, בבום אחד גדול, נדם ליבו של אבא. נשארנו יתומים, מחפשים נחמה בעולם ונאלצים לדאוג לעצמנו שלא נרעב ללחם

טור אישי מרטיט: אבא כבר לא יכניס אותנו לחופה
חופה צילום: Gershon Elinson/Flash90

היו לי הרבה תשובות כששאלו אותי איך אני רואה את עצמי בחיים, גדל ומתבגר. אף אחת מהתשובות האלו לא הייתה: יתום. אבל אבאלה שלי איננו, קיבל דום לב באמצע חתונה והסתלק ממני. ועכשיו אני יתום וליבי שבור, קרוע לגזרים.

עזרו ליתום האומלל ולמשפחתו הכואבת בקמפיין הגיוס המיוחד>>>

הלוואי שאני חולם. הלוואי שתעירו אותי ותגידו שהכל חלום שחור ורע. שאבא פה, איתי, מחייך ובריא, תומך ודואג. הלוואי שהחיים יחזרו להיות החיים הטובים והרגילים שהיו עד היום.

אבל לא. החיים חזקים מן החלומות והתקוות. אני יתום. מהיום אעמוד לבד בבית הכנסת בשבת, וכולם יסתכלו עליי בתור הילד המסכן שמגיע לבד. מהיום אצטרך להיות הגבר שסוחב הכל, וכולם יסתכלו ויחשבו לעצמם: מסכן, כזה ילד וכבר צריך להיות הגבר בבית. מהיום אצטרך לתמוך באמא, וכולם יחשבו: איזה עולם הפוך.

ועכשיו מה? מי יפרנס אותנו? מי ידאג לאמא העצובה שלי, לי, לששת האחים שלי? מי יחתן אותי? אתם מסוגלים לתאר את זה לעצמכם? שבעה ילדים שילכו לחופה לבד. נעמוד שם כולנו לבד, ואמא תעמוד לבד. אתם מבינים שהכלה שלי לא תכיר את אבא בחיים? מי בכלל תרצה לקחת יתום, שבור כמוני ופצוע? 

עזרו ליתום האומלל ולמשפחתו הכואבת>>>

עכשיו אני גם עני. גם יתום, גם בודד וגם עני. אילו מן חיים הולכים להיות לי? מי יעזור לאמא לפרנס אותנו? מי יעזור לה לעמוד על הרגליים, לתפקד מתוך הצער הזה ולפרנס את כולנו?

אני מתחנן אליכם שלא תתנו לנו ליפול למלתעות הייאוש, לרדת מטה מטה בסולם החברה והאנושיות. אני מתחנן שתפתחו את הלב שלכם לעזור לנו. אל תשאירו אותנו לבד, יתומים, עניים ובוכים. אל תשאירו אותי להתחתן לבד וחסר כל. בבקשה, תרמו ככל יכולתכם כדי שנוכל להמשיך לחיות בצורה שפויה והגיונית, ולא להתרסק אל תוך הבכי והעוני. אנא, אל תשאירו אותנו לבד.

מרן שר התורה הרב חיים קנייבסקי הבטיח באופן אישי שמי שיעזור לנו יראה ברכה והצלחה, ויזכה לגן עדן. אנא, פתחו את לבכם לכאב שלנו ותזכו לברכתו של גדול הדור.

עזרו ליתום האומלל ולמשפחתו הכואבת>>>

ילד יתום יתום חתן יתום חתונת יתום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד