י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"חסידויות שמסרבות לציית"

הח"כ מזהה התהליכים צייץ נגד החרדים ומחק

ח"כ יאיר גולן שוב הפציע בטוויטר עם ציוץ מסית נגד החרדים כשכתב כי המדינה צריכה לשקול להפסיק להעניק שירותי בריאות לחסידויות שמפרות את ההוראות. הח"כ שמשום מה הבין שהגזים, מיהר למחוק את הציוץ, אך הסערה כבר החלה

הח"כ מזהה התהליכים צייץ נגד החרדים ומחק
ח"כ יאיר גולן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת וסגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן, צייץ בחשבון הטוויטר שלו היום (ראשון) ציוץ רווי שטנה נגד החרדים, אך משום מה מיהר להסירו מהרשת.

ח"כ גולן ממרצ לו שלל התבטאויות שנויות במחלוקת, קרא בחשבון הטוויטר שלו להפסיק להעניק שירותי בריאות לחולים חרדים שלטענתו לא מצייתים לחוק במהלך הסגר.

גולן צייץ היום בטוויטר שלו: "אם יש חסידויות שמסרבות לציית לחוקי המדינה, אז אולי כדאי שהמדינה תפסיק לספק להם שירותים מסויימים, כגון בריאות בימי קורונה", כך כתב הח"כ המסית מהשמאל, אך מיהר להסיר את הציוץ.

ברשת הרוחות סערו במהירות ורבים הגיבו בזעם לדבריו של גולן. אחד מהם הלין על כך שמתן חיסונים לאסירים מחבלים בבתי הסוהר נמצא בראש סדר העדיפויות של השמאל, אך כשזה מגיע לחרדים מייד עולה הטענה לשלול את זכויותיהם, דבר שמעיד על השנאה העיוורת כלפיהם.

גולן מוכר כמי שפולט מידי תקופה משפטים מסיתים ושנויים במחלוקת בכדי לגרוף כותרות, אך נראה כי הפעם הוא עלה שלב במאבק המסית נגד החרדים, בתקופה רגישה בלאו הכי. 

השרה עומר ינקלביץ' מכחול לבן הגיבה לדבריו של חה"כ גולן שנמחקו: "אחרי שהשווה את מדינת ישראל לגרמניה הנאצית, יאיר גולן בהתבטאות שגדולי האנטישמים היו גאים בה", תקפה, "לא מספיקה המחיקה, מגיעה גם התנצלות. מסוג המשפטים שיש לו אומץ להגיד רק על חרדים".

יאיר גולן הסתה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד