ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מגנץ ליעלון

השר שי מצטרף לתל"ם: "הציבור כבני ערובה"

השר יזהר שי שעזב את גנץ וכחול לבן ואף הודיע על כוונתו לפרוש מהממשלה והכנסת, מעדכן היום במפתיע על הצטרפותו למפלגת תל"ם של הרמטכ"ל לשעבר משה בוגי יעלון

השר שי מצטרף לתל"ם: "הציבור כבני ערובה"
יזהר שי צילום: מתוך פייסבוק

לאחר שהודיע על פרישה מכחול לבן, ובסוף השבוע על כוונתו לפרוש מהממשלה ומהכנסת, השר יזהר שי מעדכן על הצטרפותו לרשימת תל"ם בראשות משה יעלון, שצפוי לכנס הצהרה לתקשורת בקרוב.

השר יזהר שי אמר היום (ראשון): "המסע שהחל לפני כשנתיים נמשך. המחנה הליברלי-דמוקרטי במדינת ישראל מחפש עדיין את הדרך לחזק את הדמוקרטיה, להחזיר את הערכים למרכז העשייה הציבורית, לאחות את הקרעים בחברה הישראלית, לחבר את כולנו לשיח מכבד ומכיל".

לדברי השר שי, "הגיע זמנו של המחנה שלנו להתאחד מחדש. אדם אחד, העומד למשפט בגין כתבי אישום חמורים, לקח את סדר היום הציבורי כבן ערובה, מנע את העברת התקציב בזמן המשבר הכלכלי החמור ביותר שחווינו אי פעם, לא איפשר מינויים של בכירים בשירות הציבורי וגרר בציניות מדינה שלמה לסבב בחירות נוסף, על מנת להפר הסכם עליו הוא חתום".

בדבריו קורא השר להתאחד כדי לנצח את הליכוד ואת בנימין נתניהו, "עכשיו התפקיד של כולנו הוא להתאחד מחדש, להתחזק ולגבש את הכוחות הפוליטיים שיאפשרו למדינת ישראל לצעוד קדימה ולהשאיר את הזיכרון הרע הזה הרחק מאחורינו".

בהודעה נמסר כי הוא מצטרף ליעלון "על מנת לשמש כיד ימינו ביצירת בית פוליטי למחנה הליברלי-דמוקרטי בישראל. יחד נפעל כדי להפוך את תל״ם לכתובת עבור הציבור הרחב הנמצא במרכז המפה הפוליטית, שרואה בדמוקרטיה ערך ולא מכשול, שמאמין בחיבורים ולא בשבר ושיסוי, שרוצה לבנות עתיד בטוח ואיכותי עבור הילדים שלנו".

יזהר שי משה בוגי יעלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד