ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"כשליח ציבור בימים הנוראים"

יעלון הקים מפלגה: סער ואלקין הכתירו משטר שחיתות והפקרה • צפו

שר הביטחון לשעבר יעלון השיק הערב את ריצתו העצמאית ותקף את את סער ואלקין המתמודדים אתו על משבצת השנאה לנתניהו. "עומד כשליח הציבור בתפילות הימים הנוראים", אמר הח"כ והוסיף, "הכרחי ליצור אלטרנטיבה, שהציבור יוכל לסמוך עליה. רק כך יש סיכוי לשינוי" 

יעלון הקים מפלגה: סער ואלקין הכתירו משטר שחיתות והפקרה • צפו
משה בוגי יעלון צילום: איתמר שאול

לאחר שהתנתק מיאיר לפיד ויש עתיד, וגיבש התחלה של רשימה חדשה, איתה ירוץ בבחירות הקרובות, נשא הערב (ראשון) ח"כ משה בוגי יעלון, הצהרה מיוחדת, בה הכריז בצורה רשמית על ריצתו העצמאית.

בפתח דבריו אמר יעלון: "אני עומד כאן לפניכם, כשליח הציבור בתפילות הימים הנוראים. אני עומד כאן לפניכם כמי שהתגייס כחייל של המדינה, לפני למעלה מ-52 שנה, וגאה בזכות לשרת אתכם עד עצם היום הזה. אני עומד כאן לפניכם כדי לבקש את אמונכם למען עתיד המדינה".

"המפה הפוליטית המתעצבת לנגד עינינו, לקראת הבחירות הקרובות, מציבה בפנינו אתגר עצום. אם אתם אזרחים ישראלים נאמנים, אם אתם ציונים, אוהבים את עם ישראל, חרדים לגורל הדמוקרטיה והבטחת זהותה היהודית של המדינה, ודוגלים בשיח מאחד – היום אני כאן כדי לומר לכם שיש מבוגר אחראי ויש מפלגה ראויה. תל"ם, תנועה לאומית ממלכתית, קוראת לכם" אמר יעלון, והוסיף: "מעל חצי מיליון מצביעים, שהצביעו ל'כחול לבן' בבחירות האחרונות, אומרים בסקרים, שיצביעו לבנט, שקד, סמוטריץ', סער ואלקין – אלה שהכתירו שוב ושוב את משטר השחיתות וההפקרה. לכן, הכרחי ליצור אלטרנטיבה, שהציבור יוכל לסמוך עליה. רק כך יש סיכוי לשינוי".

עוד הוסיף "מדינת ישראל נמצאת במשבר מנהיגות חריף. החמור ביותר שידענו, כי מי שעומד בראש ממשלתנו, נמצא בניגוד עניינים חריף, עם מדינת ישראל. בימי המשבר הכלכלי הגדול ביותר שהיה כאן אי פעם, הוא מנע מאתנו תקציב מדינה. הוא גם מנע ומונע מינויים של שומרי סף ובכירים בשירות הציבורי, הוא לוקח את סדר היום של מדינת ישראל ואת האינטרסים של כולנו כבני ערובה, משועבדים לאינטרסים הצרים שלו, כנאשם בפלילים. הוא מוביל דרך של פילוג והסתה, של ריב ומדון בין כולנו - אזרחי ישראל. הוא מנסה שוב ושוב לקעקע את אושיות הדמוקרטיה הישראלית. אנחנו כאן כדי להגיד לו: "עד כאן". תם זמנך בנימין נתניהו, אזרחי ישראל מראים לך את הדרך החוצה מבלפור".

אני פונה היום אל כל אזרחיות ואזרחי ישראל שהבינו שהמשך שלטונו של נתניהו מזיק למדינה, שיודעים שהגיע הזמן לדרך חדשה, מבוססת על תקווה וחזון, דרך שתבנה אמון מחודש בין אזרחי מדינת ישראל לבין נבחריה.". תקף יעלון, ואמר לסיום "בואו נעשה את זה ביחד. כי זה אפשרי, כי זה בידיים שלנו, כי יש לנו הזדמנות היסטורית, כי אין לנו ארץ אחרת!".

עד כה הציג יעלון שבעה מתמודדים ברשימתו, השר יזהר שי, פרופ' חגי לוין, ח"כ אורלי פרומן, עו"ד גונן בן יצחק, עו"ד קרין מאיר רובינשטיין, ח"כ אנדריי קוז׳ינוב ועו"ד איימן אבורייא.

משה בוגי יעלון תלם בחירות לכנסת ה 24 בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד