י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
היגיון הפוליטי

עמית סגל: על מנת לנצח את נתניהו, סער ובנט חייבים להתאחד

עמית סגל מציג איחוד אפשרי במרכז-ימין: מה רוצה סער? מנדטים יקרים בימין, אלה שימנעו מנתניהו 61. מה רוצה בנט? מרחב גמישות שיביא אותו לקבל רוטציה על ראשות הממשלה עכשיו בואו נחשוב רגע: האם שניהם לא משיגים את המטרה הזו באיחוד רשימות?

עמית סגל: על מנת לנצח את נתניהו, סער ובנט חייבים להתאחד
נפתלי בנט/גדעון סער צילום: יונתן זינדל/תומר נויברג, פלאש 90

הפרשן הפוליטי הבכיר של 'חדשות 12' ו'ידיעות אחרונות' עמית סגל, פרסם הערב (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו סדרת ציוצים, בהם פרש את משנתו הפוליטית והדרך בה אמורים גדעון סער ונפתלי בנט, המתיימרים להחליף את ראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו להצליח במשימתם.

"בעוד כולם מדברים על פיצולים במרכז-שמאל מחשבה ברשותכם דווקא על איחוד אפשרי במרכז-ימין" פתח סגל, שכאמור לא אחת 'זיהה תהליכים' פוליטיים עוד לפני שהתרחשו...

"מה רוצה סער? מנדטים יקרים בימין, אלה שימנעו מנתניהו 61. מה רוצה בנט? מרחב גמישות שיביא אותו לקבל רוטציה על ראשות הממשלה" כתב סגל, והוסיף: "עכשיו בואו נחשוב רגע: האם שניהם לא משיגים את המטרה הזו באיחוד רשימות, ששוות כרגע יחד בסקרים כ-30 מנדטים? האם זו הפתעת פברואר שממתינה לנו?".

סגל הוסיף וחידד "במקרה כזה, גם אם השלם קטן מסכום חלקיו בכמה מנדטים, עדיין דבר אחד ברור: לנתניהו אין ממשלה. לא משנה מה, הוא והחרדים לא יביאו יחד 61. ולכן יהיה ברור שהמקסימום שיוכל להשיג זה בחירות 5; ושהיחידים שיכלים להרכיב ממשלה הם תקווה-ימינה, או איך שלא יקראו לזה".

"בעצם החרדים, השמאל, המרכז - כולם יידעו שזו הדרך היחידה למנוע בחירות", סיכם הפרשן הפוליטי הבכיר.

לסיום כתב סגל: "חייב להדגיש: לא מכיר שום מגעים כאלה בין הצדדים. אבל אם ההיגיון הפוליטי הוא כפי שתיארתי - מתישהו בשלושת השבועות הקרובים יצטרכו לחשוב על זה. דונו".

עמית סגל גדעון סער נפתלי בנט ראש הממשלה בנימין נתניהו בחירות 2021 בחירות לכנסת ה 24

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד