י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שלוש שעות אחרי ההכרזה

מבוכה: יעלון נאלץ לבטל את המועמד החדש

רק הערב בשעה 18:15 התייצב ח"כ יעלון והכריז על ריצה עצמאית בראשות מפלגת 'תל"ם', כשהוא מציג בין המועמדים החדשים, עורך דין מהמגזר הערבי. בעקבות פרסום ב'חדשות 12' כי הוא חשוד בפלילים והתיק נגדו עדיין מתנהל, הוא נאלץ להודיע הערב כי מועמדותו בטילה ומבוטלת

מבוכה: יעלון נאלץ לבטל את המועמד החדש
שלטי חוצות של יעלון צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

חבר הכנסת משה בוגי יעלון שהכריז הערב (ראשון) על ריצה עצמאית של מפלגת תל"ם, לאחר הפיצול מ'יש עתיד', נאלץ שעות אחרי שהציג את אחד המועמדים, לבטל את הצטרפותו בשל בעיות פליליות.

מדובר בעוורך הדין איימן אבו רייא מהיישוב סכנין, שהודיע אחר הצהריים כי יתמודד ברשימתו של יעלון לכנסת ה-24, כאשר הערב דווח כי הוא חשוד בשוחד, וכי תיק החקירה נגדו עדיין מתנהל.

בניגוד למדווח, יעלון התראיין הערב למהדורה המרכזית של 'ערוץ 12' וטען כי עורך הדין אבו רייא רק נחקר והתיק נסגר, אלא שבפועל הוא עדיין פתוח ומוכר כחשוד בפלילים בחשד לשוחד.

הערב נאלץ יעלון להודיע על ביטול מועמדותו. בהודעה מטעם לשכת יעלון נמסר; "יו"ר תל"ם ח"כ משה (בוגי) יעלון, החליט על ביטול מועמדותו של עו"ד איימן אבו רייא ברשימת תל"ם לבחירות לכנסת ה-24".

יעלון שמוביל אג'נדה נגד התיקים הפלילים של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומוביל את המחאה נגדו ברחבי המדינה, אמר: "ערכי תל"ם ובראשם הדוגמא האישית, מחייבים אותנו בראש ובראשונה. נאה דורש נאה מקיים".

משה בוגי יעלון איימן אבו רייא פוליטיקאי חשוד בפלילים תלם בחירות 2021 בחירות לכנסת ה 24

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד