י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מטיף מוסר

לאחר שעורר סערה: השמאלן מנסה להסביר "בלתי נסבל"

"מצב בו אזרחים מקיימים חוקים כרצונם, או יוצאים נגד המדינה ומוסדותיה הוא בלתי נסבל", כך כותב ח"כ יאיר גולן, שעות אחרי שקרא לשלול זכות טיפול בחולי קורונה חרדים ומחק, וחטף לא מעט תגובות סוערות

לאחר שעורר סערה: השמאלן מנסה להסביר "בלתי נסבל"
יאיר גולן צילום: משה שי, פלאש 90

לאחר שעורר סערה, כשקרא לשלול את זכויות הטיפול בחולי קורונה שמגיעים מחצרות החסידים, כאלה שלא שומרים על ההנחיות, חבר הכנסת יאיר גולן מ'מרצ' שהסתבך מספר פעמים בביטויים מעוררי מחלוקת בציבוריות הישראלית מנסה להסביר את דבריו.

"נבהיר היטב", ציין חבר הכנסת יאיר גולן, שניסה להסביר, "איני מציע לשלול טיפול מאף אזרח, אבל המצב בו אזרחים מקיימים חוקים כרצונם, או יוצאים נגד המדינה ומוסדותיה הוא בלתי נסבל. בדיוק בשביל זה יש רשויות אכיפת חוק, ואם הן אינן מופעלות, הרי זו פוליטיקה במובן הרע שלה".

כזכור, חבר הכנסת וסגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן, צייץ בחשבון הטוויטר שלו אתמול (ראשון) ציוץ רווי שטנה נגד החרדים, אך משום מה מיהר להסירו מהרשת לא לפני שעוקביו הספיקו לצלם מסך.

ח"כ גולן מ'מרצ', לו שלל התבטאויות שנויות במחלוקת, קרא בחשבון הטוויטר שלו, להפסיק להעניק שירותי בריאות לחולים חרדים שלטענתו לא מצייתים לחוק במהלך הסגר.

גולן צייץ בטוויטר שלו: "אם יש חסידויות שמסרבות לציית לחוקי המדינה, אז אולי כדאי שהמדינה תפסיק לספק להם שירותים מסויימים, כגון בריאות בימי קורונה", כך כתב הח"כ המסית מהשמאל, אך מיהר להסירו כאמור.

ברשת הרוחות סערו במהירות ורבים הגיבו בזעם לדבריו של גולן. אחד מהם הלין על כך שמתן חיסונים לאסירים מחבלים בבתי הסוהר נמצא בראש סדר העדיפויות של השמאל, אך כשזה מגיע לחרדים מייד עולה הטענה לשלול את זכויותיהם, דבר שמעיד על השנאה העיוורת כלפיהם.

גולן מוכר כמי שפולט מידי תקופה משפטים מסיתים, מביכים, מופרכים ושנויים במחלוקת בכדי לגרוף כותרות, אך נראה כי הפעם הוא עלה שלב במאבק המסית נגד החרדים, בתקופה רגישה בלאו הכי.

השרה החרדית עומר ינקלביץ' מ'כחול לבן', הגיבה לדבריו של חה"כ גולן שנמחקו: "אחרי שהשווה את מדינת ישראל לגרמניה הנאצית, יאיר גולן בהתבטאות שגדולי האנטישמים היו גאים בה", תקפה, "לא מספיקה המחיקה, מגיעה גם התנצלות. מסוג המשפטים שיש לו אומץ להגיד רק על חרדים".

כאמור גולן שבר שתיקה אחרי שעות ארוכות והבהיר את דבריו בציוץ חדש.

 

יאיר גולן הסתה נגד חרדים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד