ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לנשום "לרווחה"

"ככה הצלחתי להוציא מהמדינה עשרות אלפי שקלים": עכשיו גם אתם יכולים

עם אבטחת מידע מהגבוהות בשוק, דיסקרטיות מלאה, עשר שנות ניסיון מקצועי ושקיפות מיטבית לאורך התהליך, הדרך אל הזכויות שלכם מעולם לא הייתה קלה יותר • אסתר להב, מנהלת תיקים בכירה בחברת "לרווחה" למימוש זכויות רפואיות, ומומחית בתחומה,  פותחת לנו חלון הצצה לפעילות החברה ומבטיחה: אתם בידיים טובות!

"ככה הצלחתי להוציא מהמדינה עשרות אלפי שקלים": עכשיו גם אתם יכולים
תרופות צילום: פיקסביי

מאת: שולמית אורבך

מהי הבשורה שחברת "לרווחה" מביאה לציבור?

חברתנו מתמחה עשור שנים במימוש זכויות רפואיות, לזכאים לפיצוי כספי מביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה וקרנות הפנסיה. לצערי, הגופים הללו יודעים היטב לקחת מאתנו כסף, אבל כשהם נדרשים לתת לנו את המגיע לנו, התהליך הרבה יותר קשה.

"לרווחה" מעמידה לרשות הלקוח ידע רב וניסיון עצום שצברה באלפי מקרים דומים, כדי שיוכל לקבל את כספו בקלות, במהירות ובלב שקט. אנו מאמינים שהדרך חשובה לא פחות מהתוצאה, ומציעים אוזן קשבת, הכלה ואמפטיה, המשמעותיים כל כך במציאות של התמודדות עם מצב רפואי.

מה כוללת פעילות החברה?

"לרווחה" מציעה טיפול מלא במימוש הזכויות: החל מבניית התיק הרפואי, בחינת המסמכים וסינונם (בהגשת תביעות רפואיות, תוכן המסמכים חשוב ביותר), הוצאת תיקים רפואיים מארכיונים, הדרכה והכוונה. אנו ממקדים את הלקוחות להתאמת התביעה לחוקים המקנים את הזכויות, ואף ממליצים על הפניות לרופאים מומחים לקבלת חוות דעת מקצועיות. פעילות החברה מלווה בהתייעצות רפואית.

לעתים אנו מסבים את תשומת לב הלקוחות לבירור רפואי, בעקבות הצגת תסמינים שעלולים להצביע על מקרים רפואיים נוספים. לא פעם הם עורכים בזכותנו בדיקות רפואיות ומקבלים אבחנה וטיפול נחוצים, לצד הגברת סיכויי ההצלחה בתביעתם.

אנו מסייעים ללקוח במילוי טופס התביעה. זו אומנות בפני עצמה: ישנם סעיפים שעלולים להפיל את התביעה או לגרום לאי התייחסות בנושאים קריטיים. אנו מכסים את כל התחום הבירוקרטי, ובכך חוסכים טרטור מיותר ואובדן כספים. כי כשמאבדים זמן - מאבדים כסף! ביטוח לאומי, למשל, מאשר זכאות רטרואקטיבית עד שנה לאחור. לכן, אדם שתביעתו נדחתה עקב הגשת תביעה לא מקצועית, מאבד חודשים ואפילו שנים של זכאות. הכסף שאבד - לא ישוב.

אנו מדריכים את לקוחותינו לוועדות הרפואיות, בהן נקבעים אחוזי הנכות שלפיהם מתקבל התשלום. הוועדה מאפשרת התרשמות קצרה מאד מהתובע, ולכן ההכנה המקדימה הכרחית, כדי לאפשר ללקוחות שלנו את מקסימום אחוזי הנכות המגיעים להם.

למה כדאי לי לפנות דווקא אליכם?

שאלה מצוינת! אנחו בחברה שלנו זוכרים תמיד שאנחנו עוסקים בבני אדם, לא רק במסמכים... לכן, אנו מקפידים להעניק אוזן קשבת ללקוחות, הקשבה מלאה, אכפתיות, הבנה והכלה. טובת הלקוח עומדת מול עינינו עוד לפני טובתנו שלנו. כל פעילות החברה מתבצעת בשקיפות מלאה מול הלקוחות, מלווה בהסכמה מצדם בכל שלב, ללא יצירת נזק חלילה. כל לקוח מקבל מידע מלא על כל התהליך ועל ההשלכות האפשריות, כבודו האנושי ורצונו של הלקוח עומדים לנגד עינינו לאורך כל הדרך.

גם במקרים בהם לקוחות לא פותחים אצלנו תיק עקב אי התאמה, איננו שולחים אותם בידיים ריקות. נקפיד להעניק להם הכוונה וסיוע לפלס את דרכם בכוחות עצמם לזכויות רפואיות שרלוונטיות לגביהם. כמו: המלצות לשיקום מקצועי, גישה לאגפים במשרד הבריאות, מידע על תגי חניה, ועוד, אף שכל אלה לא שייכים לפעילות הרשמית בחברה.

כמו כן, החברה שלנו מוגנת באבטחת מידע ברמה הכי גבוהה ומתקדמת בשוק הסייבר. איננו מתעסקים כלל בניירת מודפסת, המידע כולו דיגיטלי ולא זולג החוצה. הדיסקרטיות חשובה לנו לא פחות מאשר ללקוחות.

מילה שלך לסיכום:

פעמים רבות, תוהים מולי לקוחות: האם נוכל לתבוע בעצמינו? ואני משיבה את האמת: ידע רב וניסיון של שנים, מהווה את ההבדל בין אישור התביעה והזכאות לקצבה, לבין שלילת  זכויותיכם. 

אצלנו, לאורך כל התהליך, תרגישו נעים. תרגישו בטוח. אתם בידיים טובות. 
חייגו: 072-395-2211 ונחזור אליכם עם כל הפרטים

ניתן גם למלא את הטופס הבא, ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים>>

זכויות רפואיות מימוש זכויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד