ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
עימות במליאה

פורר האשים את החרדים בסגר וספג מאשר ואזולאי • צפו

בדיון במליאת הכנסת בנוגע לסיוע הכלכלי לעסקים שנפגעו עלה לדוכן חבר הכנסת פורר מישראל ביתנו ותקף כהרגלו את החרדים ואת הממשלה שלא אוכפת לדבריו באופן דיפרנציאלי ("זה לא קשור ליהדות") | ח"כ אשר עלה והשיב אש: "הם נהיו דוקטורים מכחישי קורונה ודוקטורים בהתמחות לחרדים"

פורר האשים את החרדים בסגר וספג מאשר ואזולאי • צפו
ח"כ עודד פורר מוצא מהמליאה צילום: דוברות הכנסת

בדיון מליאת הכנסת שעסק בסיוע כלכלי לעסקים שנפגעו בקורונה, נרשם עימות סוער בין חבר הכנסת עודד פורר מישראל ביתנו לחברי הכנסת החרדים יעקב אשר וינון אזולאי שתקפו את פורר על דבריו.

חבר הכנסת עודד פורר האשים את הממשלה בכך שלא אוכפה באופן דיפרנציאלי רק את הערים האדומות שרובן חרדיות ובכך הביאה על כל המדינה סגר כללי: "לא תצליחו להסביר וזה לא קשור לדת, זה לא קשור ליהדות, זה לא קשור לשנאה או אהבה, אתמול פורסם 29% מאומתים בביתר לעומת 4% בתל אביב", אמר פורר.

פורר האשים את הממשלה: "אתם מפחדים לסגור איפה שיש הדבקה, תסגרו את כל המדינה במקום לסגור איפה שיש הדבקה. מפחדים לקבל את ההחלטה לסגור איפה שאדום ובסוף סוגרים את כל המדינה".

חבר הכנסת יעקב אשר עלה להגיב לדבריו של פורר: "אי אפשר לא להגיב לדברי הבלע וההסתה״, פתח אשר בזעם, "יושב פה חבר כנסת מישראל ביתנו שיש לו רק צבע אחד ברמזור: שחור. רק זה מעניין אותו ברמזור רק חרדים ולפעמים קצת ערבים תלוי במצב הפוליטי".

"אני אומר לכם דבר אחד", הוסיף אשר, "אם שבוע שלם עודד פורר וחבר מרעיו לא יזכירו את המילה חרדים או גפני או ליצמן או דרעי, לא יהיה לעודד פורר וחבריו מה לדבר, אין להם על מה להציג. הם נהיו דוקטורים מכחישי קורונה ודוקטורים בהתמחות לחרדים".

עוד האשים חבר הכנסת אשר, כי המטרה של ישראל ביתנו "פשוט לקושש קולות". הוא המשיך ותקף, "מה עשיתם בכל הקדנציות האחרונות חוץ מלקושש קולות, רק חרדים חרדים, כל הופעה תקשורתית של ליברמן זה רק על חרדים, שואלים אותו על איראן הוא מגיע לחרדים, ככה בכל דבר ישבתם פה שנים ודיברתם נגד מפלגות אחרות, לא עלינו, ופתאום מרצ כן וחרדים לא?", תהה אשר.

חבר הכנסת אשר סיים את דבריו: "תפסיקו עם ההסתה הזו, הציבור לא קונה את זה, תראו את המצב שלכם בסקרים, אתם לא מתרוממים, תתחילו לדבר על נושאים אמיתיים, על העסקים הקטנים, לא על חרדים. בושה וחרפה".

גם ח"כ אזולאי השיב לדברי ההסטה של ח"כ פורר כלפי הציבור החרדי ואמר, "אתה מדבר על פופוליזם, מה עשית פה עכשיו במשך דקות אם לא פוליטיקה? אם היינו מפעילים את רמזור השנאה בישראל ביתנו הוא היה מהבהב על אדום בוהק. איפה היית כשהתקשורת הסיתה נגד הציבור החרדי?

קשה לכם לתת לנו לחיות ברווח, אתם מחפשים להקטין אותנו לסגור אותנו ואת זה לא ניתן לכם. אני רוצה שהחינוך של הילדים שלי יהיה טהור, כך חונכנו דורי דורות. החינוך של הילדים שלי שווה לי הכל, אנחנו מוכנים לוותר על הכל למען החינוך של הילדים שלנו. הילדים האלה הם דור העתיד שלנו. תנו לנו לדאוג לעצמנו, אנחנו יודעים לעשות את זה טוב, לא חסר לנו כלום".

עודד פורר יעקב אשר ינון אזולאי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד