י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
המצור על הקפיטול

מלאניה טראמפ שוברת שתיקה ומטיחה האשמות

חמישה ימים לאחר המתקפה שהביאה לששה הרוגים, פרסמה הגברת הראשונה הודעה ראשונה מאז האלימות בוושינגטון. "רכילות נועזת והתקפות אישיות לא מוצדקות עלי" כך טענה מלאניה טראמפ על רקע טענות שהיא קיימה צילומים תוך כדי התרחשות המהומות

מלאניה טראמפ שוברת שתיקה ומטיחה האשמות
המפגינים בוושינגטון צילום: צילום מסך

מלאניה טראמפ רעייתו של נשיא ארה"ב היוצא, שברה שתיקה לאחר המתקפה האלימה ביום רביעי האחרון בבניין הקפיטול. במאמר מיוחד שפרסמה היא קראה ל"ריפוי החברה" ואמרה שהיא "מגנה לחלוטין את האלימות בקפיטול". היא הוסיפה כי "אני מתפללת בשביל משפחותיהם של ההרוגים, ורוצה לנחם בתקופה קשה זו".

במאמר שלה בן 600 מילים שפרסם הבית הלבן, היא התייחסה ל"רכילות הצעקנית, להתקפות אישיות לא מוצדקות והאשמות שווא", לדיווחים שהיא ערכה צילומים בבית הלבן בזמן המהומות. "אני מוצאת את עצמי מתביישת כי סביב האירועים הטרגיים הללו היצה רכילות חריפה, התקפות אישיות לא מוצדקות והאשמות מטעות כוזבות עלי - מצד אנשים שמחפשים להיות רלוונטיים ויש להם סדר יום לכך, אסור להשתמש בזה למטרות רווח אישי". כתבה בהודעה.

"זה היה הכבוד של חיי לכהן כגברת הראשונה שלכם, אני רוצה להודות למיליוני האמריקנים שתמכו בבעלי ובי בארבע השנים האחרונות והראו את ההשפעה המדהימה של הרוח האמריקאית. אני אסירת תודה לכולכם על שנתתם לי לשרת אתכם, והכי חשוב, אני מבקשת ריפוי, חסד, הבנה ושלום עבור האומה הגדולה שלנו, בואו נזכור מדי יום שאנחנו עם אחד תחת אלוקים. אלוקים יברך את כולכם ואלוקים יברך את ארצות הברית של אמריקה".

הגברת הראשונה שהתה בימים האחרונים בבית הלבן בדלתיים סגורות. היא ובעלה כמעט ולא נראו מאז חזרתם מפלורידה ב-31 בדצמבר, שם בילו בחופשה במאר-א-לאגו.

מלאניה טראמפ דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד