י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
במפגש עם רבנים בי-ם

נומה: מספיק שמוסדות החינוך החרדים ייסגרו לעשרה ימים • צפו

במפגש שנערך היום בין ממונה הקורונה במגזר החרדי האלוף במיל' רוני נומה לבין רבני שכונות ועסקנים בירושלים, הוא הבהיר כי אינו מודאג מהתחלואה בקרב בחורי הישיבות, קרא לציבור החרדי להתחסן ואמר כי מספיקים עשרה ימים עד שבועיים של סגירת מוסדות החינוך החרדי

נומה: מספיק שמוסדות החינוך החרדים ייסגרו לעשרה ימים • צפו
רוני נומה עם הרבנים בירושלים צילום: ישי ירושלמי

ממונה הקורונה במגזר החרדי האלוף במיל' רוני נומה קיים הבוקר (שני) מפגש עם רבני שכונות בירושלים ביוזמת סניף דגל התורה בעיר בהנהלתו של דודי מילר, בה הוא קרא לרבנים לצאת בקריאה להתחסן, וציין כי גם עשרה ימים של סגירת המוסדות תספיק להורדת התחלואה.

"אנחנו נמצאים בפרק זמן של חודשיים - שלושה עד האביב וצריך להגיע למצב שפועלים נכון להציל חיים ולהנמיך תמותה", כך האלוף נומה לרבני השכונות ולעסקנים בבירה.

בניגוד לעליהום הנעשה בתקשורת על הזינוק בתחלואה בישיבה, האלוף נומה אמר לרבנים: "אני פחות מוטרד מבחורים צעירים שנדבקים ונמצאים במרחק מהקהילה, אבל יש מקומות שלא מפרידים בין התחלואה לקהילה".

"צריך לשמור על האוכלוסייה בסיכון ולדאוג שיפגשו עם כמה שפחות אנשים וברגע שיש חיסון, צריך לנהל מבצע שיטתי לחסן את הציבור כמה שיותר מהר", קרא האלוף במפגש.

לגבי סגירת המוסדות שנמצא על הפרק אמר נומה, "הסגר הזה יחסית מהודק, הדבר הכי קשה בו זה החינוך, זה קשה לכולם ולא צריך לעשות תחרות למי זה הכי חשוב. בוודאי שהחינוך החרדי שיש לימוד תורה הוא חשוב".

"צריך להישאר סגורים כמה שאפשר, אנחנו צריכים את זה לפרק זמן של עשרה ימים עד שבועיים, הגל הקודם נקטע בגלל סוכות", ציין הפרויקטור בנוגע לתחלואה במגזר החרדי וציין כי "מסודות הלימוד נפתחו בחשוון תוך הקפדה, למרות שהיה בניגוד לכללי הממשלה, צריך כמה שיותר ריחוק בתוך הכיתות. לפזר צפיפות", הדגיש.

רוני נומה דגל התורה קורונה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד