י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מייק יהיה ראשון

"תכינו את כיתת הירי": השירות החשאי חוקר האיומים נגד פנס

דובר השירות החשאי אישר כי הם חוקרים את עורך הדין לין ווד בגלל ציוצים בהם קרא לפגוע בסגן הנשיא מייק פנס: "אנו מודעים להערות של האיש ומתייחסים ברצינות לכל האיומים על האנשים עליהם אנחנו מגנים"

"תכינו את כיתת הירי": השירות החשאי חוקר האיומים נגד פנס
מייק פנס צילום: מתוך הטוויטר שלו

עורך הדין לין ווד, נחקר על ידי השירות החשאי על כך שקרא למייק פנס להתכונן לכיתת ירי, לין ווד, הוא קונספירטור מג'ורג'יה תומך טראמפ, חשבון הטוויטר שלו נמחק ביום רביעי בגלל סדרת ציוצים פרובוקטיביים, כולל אמירה כי את מהומת הקפיטול עשה ארגון אנטיפה השמאלני.

ווד עבר לרשת פארלר, פלטפורמה ימנית, כדי להמשיך בהתלהמותו. "תכין את כיתת היורים" הוא פרסם. "פנס הולך ראשון". ההודעה נמחקה על ידי פארלר, כך אישר מנכ"ל החברה, ג'ון מאץ'.

ביום ראשון השירות החשאי אישר כי הם חוקרים את ווד בגלל הציוצים. "אנו מודעים להערות של האיש ומתייחסים ברצינות לכל האיומים על האנשים עליהם אנחנו מגנים" כך אמר דובר השירות החשאי ל'פוקס ניוז'.

בנוסף נחקרים גם אנשים אחרים שנראו בסרטון בתוך הקפיטול האמריקני שצעקו "לתלות את פנס", לאחר שמייק פנס לא הסכים להצביע נגד תוצאות הבחירות.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', המהומות בקפיטול פגעו בכיס של המפלגה הרפובליקנית כאשר חברות גדולות ביטלו תרומות למפלגה הרפובליקנית. חברות כמו סיטיגרופ, ג'יי פי מורגן, מריוט אינטרנשיונל, וחברת ביטוח בריאות גדולה אישרו ביום ראשון כי הם שוקלים מחדש את תרומתם הפוליטית בעקבות המהומות ביום רביעי האחרון.

שניים מהבנקים הגדולים במדינה, ג'יי פי מורגן צ'ייס, וסיטיגרופ, אמרו כי הם יעכבו את כל התרומות הפדרליות הן לרפובליקנים והן לדמוקרטים, ולא רק למחוקקים הרפובליקנים שהתייצבו לצידו של דונלד טראמפ.

סיטיגרופ תרמה 742,000 דולר למועמדים בשנים 2019-2020, 56% מהם הגיעו לרפובליקנים, כך דיווח ארגון מעקב התרומות OpenSecrets

חברת התשלומים הדיגיטליים האמריקאית סטריפ הודיעה ביום ראשון כי לא תיקח עוד תשלומים עבור אתר הקמפיין של טראמפ, מה שיפריע ליכולות של קמפיין טראמפ לגייס כספים.

איגוד הגולף של אמריקה הודיע ​​ביום ראשון כי הוא מנתק את הקשר עם הנשיא. הדירקטוריון הצביע על כך שלא יקיים את התחרות הראשונה השנה, אחת מארבע האליפויות הגדולות בגולף - במסלול הגולף של טראמפ.

מייק פנס דונאלד טראמפ מהומות הבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד