י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לעצור את 'רק לא ביבי'

רסיסי המפלגות בשמאל: שלח קורא לאיחוד

אחרי תשע שנים בפוליטיקה גם עופר שלח שפרש מ'יש עתיד' והקים את 'תנופה', מבין שבמצב הנוכחי עם שש מפלגות שמאל, החלום להחליף את השלטון יתרחק וקורא לאיחוד: "בואו לשבת. כולכם מכירים אותי. כבר עשיתי איתכם, הסכמים ופעולה פוליטית. אין לי שום תנאים מוקדמים", כך קרא לחולדאי, ניסנקורן ומפלגת 'העבודה'

רסיסי המפלגות בשמאל: שלח קורא לאיחוד
ח"כ עפר שלח צילום: פלאש 90

מאז פיזור הכנסת הודיעו לא פחות משלוש מפלגות שמאל משמעותיות על ריצתן בבחירות לכנסת ה-24, לצד שלוש מפלגות שמאל קיימות.  כעת ככל שמועד הגשת הרשימות והמועמדים מתקרב, החשש הוא כי פיצול כזה בתוך מפלגות השמאל יפגע בסיכויים להדיח את ראש הממשלה בנימין נתניהו, לצורך כך דרוש איחוד ביניהם.

הערב (שני) קרא יו"ר מפלגת 'תנופה' עפר שלח בהצהרה לתקשורת שקיים, למפלגות 'הישראלים' של רון חולדאי ולמפלגת 'העבודה', לשבת ולהתאחד לקראת הגשת הרשימות בעוד 24 יום.

"אני קורא לרון חולדאי, לאבי ניסנקורן ולראשי מפלגת העבודה: בואו לשבת. כולכם מכירים אותי. כבר עשיתי איתכם, הסכמים ופעולה פוליטית. אין לי שום תנאים מוקדמים. נשב, נישא וניתן, נגיע להסכמה ונקים את הגוף שמחנה שלם מייחל לו. אחר כך יוכלו להיות חיבורים נוספים, אבל בואו נתחיל", אמר שלח.

לדבריו, "רק גוף כזה יעצור את הריצה המבוהלת ימינה בשם "רק לא ביבי". רק גוף כזה ייתן מענה למאות אלפי ישראלים שכרגע לא מוצאים בית. וגוף כזה, אם יקום במהרה, יגיע למספר מנדטים דו ספרתי ויעצב את פני הממשלה הבאה".

בנוסף, בשעה 20:00 צפוי יושב ראש כחול לבן בני גנץ, לשאת אף הוא הצהרה לתקשורת, בה הוא צפוי לקרוא גם כן לכונן חיבורים בין המפלגות, כשבימים האחרונים דווח על חיבור עם 'ימינה' שהוכחש על ידי שני הצדדים וכן חיבורים נוספים שלא הבשילו עד כה.

עופר שלח תנופה אבי ניסנקורן רון חולדאי מפלגת העבודה בחירות לכנסת ה 24 בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד