י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בוצע ירי

חשש שיבצעו פיגוע: אופנוע איחוד הצלה נגנב

במוקד המשטרה התקבל דיווח מחברת איתורן, על אופנוע השייך לאיחוד והצלה שנגנב • האופנוע אותר, אחד הרוכבים נמלט מהמקום והשני נעצר ונפתחה חקירה

חשש שיבצעו פיגוע: אופנוע איחוד הצלה נגנב
באדיבות המצלם

תושב השומרון הבחין באופנוע חירום של ארגון איחוד הצלה שנוסע בשטח A וחשש שהאופנוע נגנב וישמש לביצוע פיגוע, דיווח למוקד איחוד הצלה שהעביר את הדיווח למשטרת ישראל. 

בסיוע חברת איתוראן אותר האופנוע על יד חוות גלעד. אחד הרוכבים נמלט מהמקום והשני נעצר ונפתחה חקירה. תושבים טוענים כי מדובר ברוכבים יהודים וכי המשטרה ביצעה ירי באוויר לעבר אחד מהם.

מהמועצה נמסר כי "מדובר באירוע ירי מחשש פח"ע ברגע שהתברר כי אין מדובר באירוע פחע"י האירוע חוזלש. להלן פירוט האירועים: בשעה 18:15 הגיע דיווח מחברת איתורן על אופנוע גנוב של איחוד הצלה שנע לכיוון ציר גלעד. כוחות ביטחון תדרכו עמדות, הועבר דיווח לצבא. משטרה פרסה מחסום בסמוך לחוות גלעד. האופנוע שזיהה את המחסום עקף אותו ונכנס לחוות גלעד. הוכרזה חדירה לישוב והוקפצו כוחות מחשש לפח"ע. בוצע מרדף אחר האופנוע עליו היו 2 רוכבים שבמהלכו אחד החשודים פרק רגלית לכיוון החווה. משטרה בסיוע הרבש"צ ביצעו מרדף במהלכו בוצע ירי באוויר עי הרבש"צ. לאחר תפיסת אחד החשודים והבנה שלא מדובר באירוע בטחוני האירוע חוזלש מבחינת חשש לפח"ע ולא בוצע עוד ירי".

מדוברות איחוד הצלה נמסר כי "במוקד 1221 של איחוד הצלה התקבלה קריאה מעובר אורח על אופנוע של איחוד הצלה שנצפה נוסע בשטח A ועלה חשש שהאופנוע נגנב. מוקד איחוד הצלה בשת"פ עם אגף מבצעים בארגון פנו למשטרת ישראל וחברת איתוראן שיפעלו בזריזות לאיתור האופנוע מחשש שהוא ישמש לפעילות חבלנית".

מושיקו מושקוביץ, מנהל אגף מבצעים של איחוד הצלה, שניהל את מבצע איתור האופנוע מסר כי "הודות לפעילות מהירה של המשטרה וחברת איתוראן האופנוע אותר בסמוך לחוות גלעד. נסיבות האירוע בבדיקה".

ממשטרת ישראל נמסר כי "במוקד המשטרה התקבל דיווח מחברת איתורן, על אופנוע השייך לאיחוד והצלה שנגנב. כוחות משטרה שאיתרו את האופנוע הורו לו לעצור סמוך לחוות גלעד. אחד הרוכבים נמלט מהמקום והשני נעצר ונפתחה חקירה".

איחוד הצלה אופנוע איחוד הצלה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד