י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
יהיה הפתעת הבחירות?

אחרי הפיצול: זהו היעד שהציב סמוטריץ' למפלגתו

לאחר שהודיע בשידור חי כי יתפצל מנפתלי בנט, יו"ר 'הציונות הדתית' סמוטריץ' הציב לעצמו יעד - 6-7 מנדטים | על האפשרות לחיבורים אחרים בציונות הדתית אמר: "אני לא פוסל אף אחד"

אחרי הפיצול: זהו היעד שהציב סמוטריץ' למפלגתו
סמוטריץ' צילום: הדס פרוש, פלאש90

למרות שרק הערב (שני) הוא הודיע על פיצול, ח"כ בצלאל סמוטריץ' כבר מתכנן את עתיד מפלגתו. בראיון שהעניק הערב ל'ערוץ 20', הוא מציב יעד פוליטי ואומר: "לרשימה ציונית דתית יש 100% הצלחה לעבור את אחוז החסימה. הציונות הדתית היא נכס מוחשי. כמו החרדים – כל ממשלה אידאולוגית צריכה את הכנף הזה. אני מעריך שאפשר לסיים את הבחירות האלה עם 6-7 מנדטים".

על האפשרות לחיבורים אפשריים עם מפלגות דתיות אחרות, אמר: "אני לא פוסל אף אחד. אני הולך בעז"ה בימים הקרובים להרכיב רשימה שתכיל סקאלה כמה שיותר רחבה מהציונות הדתית".

על מי שעד לפני מספר שעות היה שותפו למפלגה, אמר נפתלי בנט: "נפתלי קיבל החלטה שהוא לוקח על עצמו לשיקום הכלכלה. הוא בונה רשימה שאחר כך הוא לא יוכל להחזיר את הנושאים האחרים בגלל שיהיו אנשי שמאל ברשימה אם הוא אומר שהוא הולך לטפל רק בכלכלה – אפשר להרכיב עם חולדאי קואליציה!".

לסיום, התייחס סמוטריץ׳ לקואליציות עתידיות: "התנאים שלי לכניסה לממשלה – אני אשים את התכנית שלי על השולחן ומי שיתן לי יותר ממה שאני רוצה, אלך איתו".

למרות שכנראה לא יתאחד איתם, המפלגות החרדיות יצטרכו גם לפתוח עין לכיוונו של סמוטריץ', שייתכן ויפנה גם אל המגזר החרדי, בעקבות האהדה אליו בקרב צעירי המגזר.

הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ בחירות 2021 בחירות לכנסת ה 24

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד