י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
התגובות לקריאת גנץ

מי הושיט יד לאחדות ומי מסרב ועולב

בעוד שותפיו לשעבר לפיד ויעלון הושיטו לו יד, אביגדור ליברמן מפנה עורף לבני גנץ שקרא הערב לחיבור מפלגות בכדי לוודא שנתניהו יודח סופית מהשלטון. ליברמן קרא לגנץ: "הדבר היחידי שאתה יכול לעשות עכשיו למען המדינה זה להודיע שאתה לא מתמודד בכנסת הבאה"

מי הושיט יד לאחדות ומי מסרב ועולב
בני גנץ\אביגדור ליברמן צילום: תומר נויברג/גרשון אלינסון, פלאש 90

לאחר נאומו של יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, שקרא לאיחוד בין מפלגות השמאל במטרה להדיח באופן סופי את ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר הבחירות, בעוד ב'יש עתיד' וב'תל"ם' בירכו, ב'ישראל ביתנו' וב'מרצ' תקפו את גנץ, כשרון חולדאי ושותפו אבי ניסנקורן שומרים בינתיים על שתיקה.

ב'יש עתיד' הגיבו הערב לקריאה לאחדות שהם מושטים יד לשלום, "נעשה כל מאמץ להוביל לחיבורים שיובילו לממשלה שפויה וליברלית שתשנה את המדינה״.

ב'תל"ם' של משה בוגי יעלון הגיבו ומסרו: "ישראל מצויה היום באחת משעותיה הקשות ביותר מבחינת קריסת המנהיגות, הנורמות והערכים. הבחירות האלה הן לא בסימון מטרות שמאל ימין, אלא בבחירה בין ישר למושחת, דמוקרטיה או דיקטטורה ובין אמת לשקר. נעשה את כל מה שנדרש להחזיר את התקווה. המחאה תנצח".

לעומתם, יו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, כתב בתגובה ותקף, "גנץ כבר הייתה לנו הזדמנות להחליף את ביבי אבל בחרת להיות ראש ממשלה רזרבי. הדבר היחידי שאתה יכול לעשות עכשיו למען המדינה זה להודיע שאתה לא מתמודד בכנסת הבאה".

ב'כחול לבן' מיהרו להגיב לליברמן, וכתבו לו בתגובה בחשבון הטוויטר הרשמי של המפלגה: "איווט, זה לא הזמן לעקיצות הדדיות, זה הזמן לפעול ביחד ולהחליף את נתניהו. אם האגו ילך, נתניהו ילך".

בליכוד הגיבו לנאומו של גנץ ומסרו: "בזמן שהפוליטיקאים עסוקים בפוליטיקה, ראש הממשלה נתניהו מביא מיליונים חיסונים לכל אזרחי ישראל - בלי יוצא מן הכלל - ומנהיג את ישראל לצאת ראשונה בעולם מהקורונה, לפתוח את הכלכלה ולחזור לחיים".

בני גנץ אביגדור ליברמן איחוד מפלגות איחוד רשימות בחירות 2021 בחירות לכנסת ה 24

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד