ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מינוי המפכ"ל שוב תקוע

בעקבות המתקפה של גנץ: נתניהו ביטל את הישיבה

דופק את עצמו? בעוד מינוי המפכ"ל קובי שבתאי שהוא אינטרס ימני מובהק אמור היה לעלות לאשרור הממשלה, נתניהו הורה הערב על ביטול הישיבה וזאת על רקע המתקפה החריפה של בני גנץ, בעודו יושב בממשלה ומחזיק באמתחתו ארבעה תיקים | גנץ תוקף: "שוב הוכח ששיקולים אישיים ורק הם מובילים את נתניהו"

בעקבות המתקפה של גנץ: נתניהו ביטל את הישיבה
גנץ ונתניהו, אמש צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

לאחר נאומו התוקפני הערב (שני) של ראש הממשלה החליפי בני גנץ, בו תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הוא שם את ענייניו המשפטיים לפני ניהול המדינה, ראש הממשלה דוחה את ישיבת הממשלה שהייתה אמורה לאשר את מינוי המפכ"ל.

ישיבת הממשלה שהייתה אמורה להתכנס מחר (שלישי) בשעה 18:00 ולאשר סדרה של מינויים ובראשם מינויו של ניצב קובי שבתאי למפכ"ל הקבוע של המשטרה, לאחר שמינויו התעכב.

רק ביום חמישי האחרון הודיע בני גנץ: "אני בוחר לשים את ישראל לפני הכל. ערב סגר שלישי, ברור שמדינת ישראל חייבת מפכ"ל קבוע. הודעתי הערב לראש הממשלה שאתמוך במינויו המידי של ניצב קובי שבתאי לתפקיד המפכ"ל. מול משימות האכיפה המורכבות ולאחר שנתיים שבהן מילא את התפקיד באופן ראוי להערכה ניצב מוטי כהן - מדובר בצורך לאומי".

בתגובה לביטול הישיבה, תקף בני גנץ את בנימין נתניהו ואמר: "למשטרת ישראל לא יהיה מחר מפכ"ל קבוע, לא תמונה נציבת שב"ס ולא ימונו 36 שגרירים במדינות חשובות בגלל שנתניהו החליט לבטל את ישיבת הממשלה. שוב הוכח ששיקולים אישיים ורק הם מובילים את נתניהו".

בני גנץ קובי שבתאי מפכ"ל המשטרה ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד