ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
הסגר לא אפקטיבי?

שיא מדאיג במספר הנדבקים היומי: קרוב ל-9,600 מאומתים ביממה

מספר הנדבקים בקורונה ממשיך לזנק וביממה האחרונה על פי הנתונים שמפרסם משרד הבריאות הבוקר עולה כי נשבר שיא חדש ומדאיג שלא הכרנו | 9,589 חולים אובחנו ביממה החולפת | למעלה מחצי מיליון אובחנו מאז פרצה המגיפה בישראל ואמש הצטרפו 19 מתים נוספים לרשימה 

שיא מדאיג במספר הנדבקים היומי: קרוב ל-9,600 מאומתים ביממה
מתחם בדיקות קורונה צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

9,589 חולי קורונה נוספים אובחנו בישראל במהלך היממה האחרונה, בכך עולה מספר מספר החולים מתחילת ההתפרצות הנגיף בארץ ל-504,269, כך עולה מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (שלישי). על פי הנתונים, אמש בוצעו 92,967 בדיקות לחשודים כחולי קורונה.

מספר החולים הפעילים עומד נכון להבוקר על 74,639. מספר המונשמים ממשיך לעלות ועומד כעת על 247 חולים הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 1,027 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים עולה אף הוא ועומד כעת על 3,704.

שיעור התוצאות החיוביות מסך הבדיקות הכולל, עומד הבוקר על 7.6%.

הנתונים הגבוהים מגיעים על אף הסגר הכללי, שנכנס ליומו החמישי. נראה כי הסגר, וגם תקופת ההגבלות שקדמה לה, לא נותנים את אותותיהם, וכי המוטציה הבריטית, המדבקת בהרבה, ממשיכה להתפשט בישראל.

אתמול חצתה ישראל את רף חצי מיליון נדבקים מפרוץ מגפת הקורונה, והפכה למדינה ה-29 בעולם שבה אובחנו יותר מ-500 אלף נדבקים מאומתים בנגיף. בכירה במערך "מגן ישראל", שמוביל פרויקטור הקורונה פרופ' נחמן אש, הביעה אתמול "אופטימיות זהירה", כמה ימים לאחר כניסתו לתוקף של הסגר המהודק. ד"ר אורלי גרינפלד, המנהלת הרפואית ב"מגן ישראל", אמרה בתדרוך לעיתונאים כי "אנחנו רואים ירידה בתנועתיות ובמגעים" וכן "מיתון קל בקצב ההדבקה".

בדקו את מגמת התחלואה במקום מגוריכם וביישובים הסמוכים הזינו את שם היישוב בשדה החיפוש או נווטו במפה: *צבעי היישובים ומגמות התחלואה מתעדכנים כל 24 שעות. למידע עדכני ומפורט על כל ההנחיות החדשות ניתן למצוא בפורטל חירום לאומי oref.org.il

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד