י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לא מאמינים לו

יעלון וליברמן מסרבים להתאחד וקוראים לגנץ לפרוש

שר הביטחון ורה"מ החליפי בני גנץ שהיה עד לא מכבר המועמד האולטימטיבי לרה"מ נתניהו נשא אמש נאום וקרא לאחד את השורות במטרה להפיל את שלטון נתניהו | הבוקר מגיבים בסיעות השונות לקריאתו וקוראים לו לפרוש בעצמו מהמרוץ הפוליטי

יעלון וליברמן מסרבים להתאחד וקוראים לגנץ לפרוש
ליברמן לצד יעלון בעבר צילום: מרים אלסטר פלאש 90

במענה לבקשת יושב ראש כחול לבן בני גנץ להיפגש עם ראשי מפלגות השמאל המרכיבים את גוש 'רק לא ביבי' להתאחד בכדי להביס את ראש הממשלה בנימין נתניהו בבחירות, בישראל ביתנו ובתל"ם קןראים לבני גנץ לפרוש מהחיים הפוליטיים.

אמש נשא גנץ נאום בו הוא קרא להניח את האגו בצד במטרה להזיז את נתניהו מהשלטון, כשמייד בתום נאומו פנו בלשכתו לראשי המפלגות בהצעה להיפגש ולמצוא פתרון לאיחוד כל המפלגות לגוש אחד.

היום (שלישי) מגיבים בישראל ביתנו ובתל"ם כי אין טעם להיפגש תוך שהם קוראים לו לפרוש מהחיים הפוליטיים לאחר שנכנס לממשלת נתניהו למרות שהתחייב כי לא יישב אפילו ליממה תחתיו.

בתל"ם אמרו היום: "המשימה והתנאי ההכרחי להביא את ישראל לחוף מבטחים, היא לשלוח את נתניהו הביתה ולנצח את קואליציית החסינות והשחיתות. המחאה לא תהיה לשווא. טוב יעשה גנץ אם יודיע שהפנים את לקחי המשבר הלאומי הנורא אליו הוביל בטעות ובניגוד לכל היגיון ויפרוש מהפוליטיקה. זה יקל על החיבורים הנדרשים".

בישראל ביתנו הודיעו גם הם כי יתנגדו להיפגש עם גנץ, "אין טעם בפגישה שכל מטרתה היא להבטיח את הכיסא שלך בכנסת הבאה", מסרו, ותקפו: "את ההזדמנות שלך להחליף את נתניהו פספסת. יש לנו 1,300,000 סיבות לא להאמין לך".

בתוך כך, בני גנץ משנה גישה בהתייחסותו ליאיר לפיד, הבוקר בראיון ל'רשת ב'' הוא אמר כי לפיד ראוי לכהן כראש ממשלה, "לפיד עשה דרך ארוכה, ראוי להיות ראש המחנה. כשאמרתי שהוא שונא אנשים לא התכוונתי במובן השלילי של העניין. מצטער שהוא נעלב". גנץ הוסיף כי "אם לא יהיו חיבורים ארוץ לבד".

בני גנץ ישראל ביתנו הליכוד יאיר לפיד בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד