י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חוזר לתל אביב?

זמיר הודיע: לא אתמודד בבחירות הקרובות

אסף זמיר שר התיירות עד לא מכבר ומי שהיה הראשון מחברי כחול לבן לפרוש מהממשלה מצהיר הבוקר כי לא יתמודד בבחירות הקרובות מטעם אף מפלגה וכי חזונו האישי הוא לאחד את מפלגות השמאל ולהביא לניצחון  בבחירות הקרבות

זמיר הודיע: לא אתמודד בבחירות הקרובות
אסף זמיר נואם במליאה צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת

חבר הכנסת אסף זמיר, מי שהיה הראשון לפרוש מהממשלה מבין שרי כחול לבן ומי שהיה הראשון להודיע כי לא יתמודד במסגרת כחול לבן בכנסת הבאה, מודיע כעת כי לא יתמודד כלל בבחירות הקרובות.

בראיון שהעניק הבוקר ל'רשת ב'' הוא הודיע כי לא יתמודד לכנסת לאחר שפרש מכחול לבן ואמר כי יפעל לאחד את גוש מפלגות השמאל במטרה להביא לניצחון של הגוש בתום מערכת הבחירות.

"אני לא אתמודד בבחירות האלה באף מסגרת, באתי להכריז הכרזה הפוכה מהקמת מפלגה". הודיע הבוקר חבר הכנסת זמיר בראיון, לדבריו, "יש יותר מדי שחקנים על מגרש קטן מאוד".

זמיר הוסיף כי "יש לנו מעט מאוד זמן לארגן את גוש המרכז-שמאל בצורה כזו שלא ילכו לאיבוד קולות. החזון שלי הוא מפלגת מרכז בראשות לפיד ומפלגה בשמאל-מרכז בראשות חולדאי. ההבדלים הם מינוריים נוכח האתגרים שעומדים בפני המחנה הזה".

קודם שהגיע לכנסת כיהן זמיר כסגן ראש עיריית תל אביב והפסיד לרון חולדאי בבחירות על ראשות העיר, כשנשאל האם יתמודד בשנית במקרה וחולדאי יעזוב את העירייה , אמר: "אם יהיו בחירות בעיר אצטרך לקבל החלטה אישית ומשפחתית ולהבין אם אני נכנס לזה. אני שוקל כי אני ריאלי. להגיד שאפסול את זה על הסף זה דבר לא אחראי".

אסף זמיר מפלגת כחול לבן רון חולדאי יאיר לפיד בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד