י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אירוע בלתי נשכח

מדוע בר מצווה חייבת להיות מושלמת?

הזיכרון שלנו זה הדבר החשוב ביותר וכך אפשר לראות כי אנו זוכרים את כל הדברים החשובים בחיים שלנו. כך אפשר להסביר מדוע אנו נזכור אירוע שערכנו במשך שנים רבות. קחו לדוגמא בר מצווה

מדוע בר מצווה חייבת להיות מושלמת?
תפילין צילום: freepik

כל המשפחה זוכרת את הבר מצווה של הילד למשך שנים רבות שלא לדבר על הילד אשר זה אחד הזיכרונות המוקדמים ביותר שלו. בגלל שבר מצווה נצרבת כל כך בזיכרון אנו חייבים לעשות הכול בכדי שהיא תהיה מושלמת. כל תקלה ופגם בבר מצווה אנו נזכור למשך שנים רבות וזה חבל מאוד שתהיה לנו חוויה שלילית מן הבר מצווה שלנו. אפשר לעשות הרבה מאוד סוגים של בר מצוות אך בסופו של יום אנו חייבים להבטיח כי הבר מצווה תהיה ברמה גבוהה בכדי שאנו נצרוב אותה במוחנו לטובה גם שנים לאחר האירוע.

מה הם הדברים החשובים בארגון בר מצווה?

עוד לפני שנשאל איך מקבלים מתנות לבר מצווה איכותיות אנו חייבים לברר איך נערוך את הבר מצווה הטובה ביותר שאפשר? אם כן כאשר אתם עורכים את הבר מצווה אתם חייבים לחשוב על האורחים שלכם ואיך הם ייהנו מן האירוע. עליכם להבין שאם האורחים שלכם נהנים מן האירוע אזי גם אתם תיהנו ממנו. לכן בעת ארגון הבר מצווה יש לחשוב על האוכל באירוע, על המוזיקה, על המיקום של האירוע, על האווירה שתהיה באירוע ועל העיצוב של מקום האירוע. אם תחשבו על כל הדברים הללו ולא תזניחו אף נושא אנו מבטיחים לכם כי האירוע שלכם יהיה בלתי נשכח ואתם תיהנו ממנו מאוד.

האם לתת לילד מקום בארגון הבר מצווה שלו?

בר מצווה מסמלת את הפיכתו של הילד לבוגר ולכן עולה השאלה האם בעת עריכת הבר מצווה אנו צריכים להתייחס לילד כאל בוגר ולתת לו מקום בארגון הבר מצווה שלו או שמא כל ההחלטות צריכות להיות של ההורים? אם כן אנו נוקטים בגישת אמצע, אפשר לשתף את הילד בארגון ולתת לו מקום להעדיף ולבכר דברים מסוימים אך בסופו של דבר ההורים הם בעלי המילה האחרונה. עליכם לזכור כי ילד בן שלוש עשרה הוא עדיין צעיר ולא תמיד אפשר לתת לו להחליט על נושאים כספיים חשובים. עם זאת, יש מקום לשתף את הילד בארגון החגיגה מכיוון שכך הוא ייהנה יותר ביום האירוע וזה שווה המון.

מדוע כל כך חשוב להביא מתנות איכותיות לבר מצווה?

אם תשאלו כל חתן בר מצווה מה הדבר שהוא הכי מחכה לו הוא יגיד לכם מתנות. לכן הוקמה עדן מתנות בכדי לתת מענה למתנות לבר מצווה ובכלל למתנות בכללי. בעדן תמצאו את המתנות השוות ביותר ואנו מבטיחים לכם כי הילד יהיה מאושר מן המתנה שתקנו לו וזאת הבטחה.

 

 

 

 

 

 

בר מצווה חתן בר מצווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד