י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"חוזרים לחיים"

החל ממחר: החיסונים יינתנו גם לבני 50 ומעלה

אתמול דווח כי במשרד הבריאות הרחיבו את מבצע 'חוזרים לחיים' של חיסון אזרחי ישראל נגד נגיף הקורונה מגיל 55 ומעלה, החל ממחר הטווח מתרחב, בני 50 ומעלה? אתם זכאים לחיסון

החל ממחר: החיסונים יינתנו גם לבני 50 ומעלה
עמדת חיסונים באיכילוב צילום: Miriam ALster/Flash90

"חוזרים לחיים" ובקצב: רק אתמול דווח כי במשרד הבריאות הרחיבו את טווח הגילאים של הזכאים לחיסון נגד נגיף הקורונה, שעמד עד כה החל מגיל 60 ומעלה, לצד הרופאים, ואף עובדי ההוראה שהוחרגו ונכנסו לרשימת המחוסנים. בנוסף, הכניסו לטווח הזכאים את בני 55 ומעלה.

היום (שלישי) דווח כי במשרד הבריאות החליטו כי החל ממחר יחוסנו כלל מבוטחי קופות החולים מגיל 50 ומעלה. ולצורך כך יש לפנות לקופות החולים לתיאום תור לחיסון.

בתוך כך דווח הבוקר כי מספר החולים הפעילים עמד נכון להבוקר על 74,639. מספר המונשמים ממשיך לעלות ועומד כעת על 247 חולים הזקוקים למכונת הנשמה מתוך 1,027 חולים במצב קשה המאושפזים בבתי החולים. מספר הנפטרים עולה אף הוא ועומד כעת על 3,704. כאשר שיעור התוצאות החיוביות מסך הבדיקות הכולל, עומד הבוקר על 7.6%.

מנתונים אלו עולה תמונה מדאיגה כי אתמול חצתה ישראל את רף חצי מיליון נדבקים מפרוץ מגפת הקורונה, והפכה למדינה ה-29 בעולם שבה אובחנו יותר מ-500 אלף נדבקים מאומתים בנגיף. בכירה במערך "מגן ישראל", שמוביל פרויקטור הקורונה פרופ' נחמן אש, הביעה אתמול "אופטימיות זהירה", כמה ימים לאחר כניסתו לתוקף של הסגר המהודק. ד"ר אורלי גרינפלד, המנהלת הרפואית ב"מגן ישראל", אמרה בתדרוך לעיתונאים כי "אנחנו רואים ירידה בתנועתיות ובמגעים" וכן "מיתון קל בקצב ההדבקה".

בדקו את מגמת התחלואה במקום מגוריכם וביישובים הסמוכים הזינו את שם היישוב בשדה החיפוש או נווטו במפה:  *צבעי היישובים ומגמות התחלואה מתעדכנים כל 24 שעות. למידע עדכני ומפורט על כל ההנחיות החדשות ניתן למצוא בפורטל חירום לאומי oref.org.il

חיסון לקורונה קופות חולים פיקוד העורף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד