ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
שלישו הצבאי של שרון

עודד שמיר ימונה לתפקיד מנכ"ל משרד האוצר

שמיר כיהן בעבר כיושב ראש חברת נתיבי ישראל, וכיהן גם בתפקיד שלישו הצבאי של שר הביטחון אריאל שרון ז"ל בתקופת מלחמת לבנון הראשונה. הוא חבר הנהלה ודירקטוריון בחברות גדולות במשק הישראלי

עודד שמיר ימונה לתפקיד מנכ"ל משרד האוצר
משרד האוצר צילום: פלאש 90

זמן קצר לאחר שנכנס למשרד האוצר, הודיעה המנכ"לית, קרן טרנר (שעברה איתו ממשרד התחבורה לאוצר) לשר האוצר ישראל כ"ץ כי היא מתפטרת מתפקידה, היום (שלישי) הכריז השר על מינויו של עודד שמיר לתפקיד מנכ"ל משרד האוצר.

שמיר כיהן בעבר כיושב ראש חברת נתיבי ישראל, וכיהן גם בתפקיד שלישו הצבאי של שר הביטחון אריאל שרון ז"ל בתקופת מלחמת לבנון הראשונה. הוא גם חבר הנהלה ודירקטוריון בחברות גדולות במשק הישראלי.

כזכור, לפני כ-4 חודשים הודיעו שר האוצר, ישראל כ״ץ, ומנכ״לית משרדו דאז, קרן טרנר, כי הגיעו להסכמה משותפת על סיום תפקידה של טרנר בשבועות הקרובים וזאת לאור בקשתה האישית. טרנר התפטרה חצי שנה לאחר המינוי שלה. ולאחר שעבדה תחת ישראל כ"ץ עוד בעת כהונתו כשר התחבורה. את מקומה מילא מנהל רשות המיסים, ערן יעקב.

שר האוצר ישראל כ״ץ אמר על מהלך ההתפטרות של טרנר, "עבודתה של קרן הייתה יוצאת דופן ותרמה רבות למגזר הציבורי ולאזרחי המדינה. אני מודה לה בשמי ובשם ממשלת ישראל על שנים של עבודה משותפת במשרדי התחבורה והאוצר, שהובילה להישגים רבים שהשפיעו על כל בית בישראל. אני מאחל לקרן הצלחה רבה בהמשך הדרך".

המנכ"לית המתפטרת קרן טרנר אמרה "אני מודה לשר כ"ץ על שנים ארוכות של עבודה משותפת למען רווחת אזרחי ישראל במשרדי התחבורה והאוצר. אני משוכנעת שיחד עם אנשי המקצוע המסורים במשרד, הוא ינהיג תכנית כלכלית רחבה לטיפול במשבר הכלכלי עקב התפרצות נגיף הקורונה. אני רוצה להודות לשר כ"ץ על האמון ועל הזכות הגדולה לעבוד איתו לאורך הדרך בתפקידים השונים ולשרת את אזרחי המדינה במשך שנים ארוכות של עשייה במגזר הציבורי".

משרד האוצר ישראל כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד