ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
תחביב מטריד

צפו: מהגרים מעזה מציקים לחרדים ברחובות אנטוורפן

שני הפליטים הפלסטינים קשורים לארגון אנטישמי ונשלחו לשכונה היהודית כאתגר. ארגון השמירה של אנטוורפן עוקב אחריהם מקרוב עם המשטרה מאז השבוע שעבר, אז פרסמו את הסרטון הראשון שלהם

צפו: מהגרים מעזה מציקים לחרדים ברחובות אנטוורפן
חסידים בערב שבת צילום: דוד כהן - פלאש 90

צמד תאומים פלסטינים שהיגרו לבלגיה, מצאו לעצמם תחביב חדש, לתעד עצמם מטרידים יהודים ברחובות אנטוורפן התיעודים שהם פרסמו הפכו לפופולאריים וצברו למעלה ממיליון צפיות תוך שעות ספורות.

איתמר אייכנר דיווח באתר Ynet, כי שגריר ישראל בבלגיה, עמנואל נחשון, אמר שבסרטון אין אמנם אלימות פיזית - אך "התאומים מייצרים אווירה תוקפנית ולא נעימה". הוא הוסיף כי מדובר בפרובוקציה מכוערת, "התרסה מיותרת ותוקפנית שכל מטרתה השפלה של עוברי אורח חרדים בשכונה היהודית שבלב אנטוורפן". 

עוד דווח, כי במשרד החוץ בירושלים בוחנים פנייה לרשתות החברתיות כדי להסיר את הסרטון שפוגע בכבודם של יהודים עוברי אורח. חבר הפרלמנט הבלגי, היהודי חרדי מיכאל פרייליך, אמר כי בכוונתו לפנות לשר שאחראי על קליטת פליטים בבלגיה, ולדרוש שיפעל נגד התאומים.

ארגון השומרים באנטוורפן מסר בתגובה לתיעוד המטריד: "אספנו עד כה מידע בנוגע לתמונות המטרידות שמסתובבות ברשתות החברתיות, שני הפליטים הפלסטינים קשורים לארגון אנטישמי ונשלחו לשכונה היהודית כאתגר. ארגון השמירה של אנטוורפן עוקב אחריהם מקרוב עם המשטרה מאז השבוע שעבר, אז פרסמו את הסרטון הראשון שלהם. אנו לא רואים בהם איום מיידי, אך אנו מבקשים לדווח בהקדם האפשרי, אם היית קורבן להטרדות או בריונות שלהם, אנא צור איתנו קשר כדי להגיש תלונה רשמית".

אנטוורפן אנטישמיות בבלגיה עזה פליטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד