י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בנו של השופט

צפו: כך נעצר החרדי שפרץ לגבעת הקפיטול

פחות משבוע לאחר שהשתתף בפריצה לגבעת הקפיטול יחד עם אלפי תומכיו של הנשיא טראמפ והתראיין בפנים גלויות, נעצר הצעיר החרדי אהרן מוסטופסקי מפלטבוש, בנו של שופט ביהמ"ש העליון בברוקלין. הוא ניסה להסתתר אך מיקומו נחשף. חיפושים אחר חרדי נוסף

צפו: כך נעצר החרדי שפרץ לגבעת הקפיטול
מעצרו של אהרן מוסטופסקי צילום: באדיבות המצלם

סוכני FBI עצרו אתמול (שני) את אהרן מוסטופסקי, בנו של השופט שלמה מוסטופסקי, המכהן בבית המשפט העליון בברוקלין, לאחר שהשתתף בפריצה לגבעת הקפיטול ביום רביעי שעבר בוושינגטון, הוא ניסה להסתתר בסמוך לביתו בפלטבוש, אך אותר ונעצר. חיפושים אחר צעיר חרדי נוסף שככל הנראה נמצא במקום מסתור.

ה-FBI ממשיך בסדרת המעצרים של פורעים שהשתתפו בפריצה האלימה לבית הנבחרים בוושינגטון, מהומות שהביאו למותם של ששה אזרחים, ביניהם שני שוטרים.

בתיעוד וידיאו ממעצרו, נראים סוכני ה-FBI לוקחים את מה שנראה כתלבושת מוזרה, סוג של גלימה שלבש החשוד במהלך המהומה האלימה. כך דיווח האתר Yeshiva world news. לאחר מעצרו ניסו שוטרים וסוכני FBI לעצור צעיר חרדי נוסף גם הוא תושב פלטבוש, אך הוא ככל הנראה נמצא במקום מסתור.

אחד מדיירי השכונה בה נעצר בנו של השופט, אומר ל'בחדרי חרדים' כי  זה עניין של זמן עד ש"ימצאו אותו, אנחנו בשנת 2021, ימצאו אותו מהר, אי אפשר להסתתר לאורך זמן, הוא בחור צעיר שלא הבין מה הוא בכלל עושה, הוא חייב עורך דין טוב, אחרת הוא בצרות".

אהרן בעת הפריצה.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', אהרן, תושב שכונת פלטבוש שבברוקלין, ניו יורק, פרץ לבניין הקפיטול, כשהוא לבוש בתלבושת פרווה מוזרה. הוא בנו של השופט החרדי שלמה מוסטופסקי, המכהן בבית המשפט העליון בברוקלין.

תוך כדי המהומות, התראיין אהרן ל'ניו יורק פוסט' ואמר כי הוא בא להפגין נגד "בחירות גנובות", הוא אחז במגן משטרתי, כאשר אספסוף הפורעים הסתער לבניין בית הנבחרים האמריקני.

אהרן הצעיר צפוי להיות מואשם על ידי פרקליטות ארה"ב בוושינגטון בארבעה אישומים, כולל גניבת רכוש ממשלתי.

אביו שלמה מוסטופסקי, הינו אישיות בולטת בקהילה היהודית האורתודוכסית, שנבחר לבית המשפט העליון בינואר 2020. בתיעוד מתוך גבעת הקפיטול, נראה אהרון אומר: "רימו אותנו, אני לא חושב ש-75 מיליון איש הצביעו לטראמפ, אני חושב שזה היה קרוב ל-85 מיליון אני חושב שמדינות מסוימות שהיו אדומות במשך זמן רב הפכו לכחולים לאחר שנגנבו".

הוא לבש בגדים מוזרים ואפוד מגן מפני ירי, עליו הכיתוב "POLICE" (משטרה), כן הוא הסתובב בשטח עם מגן מפלסטיק איתו משתמשים השוטרים בעת הפגנות אלימות. לדבריו, הוא איתר את החפץ נטוש בבניין בית הנבחרים.

גבעת הקפיטול FBI אהרון מוסטופסקי שלמה מוסטופסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד