י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הקרב בציונות הדתית

ב'ימינה' תוקפים את סמוטריץ': "פירק בגלל כיסאולוגיה"

יממה לאחר הפיצול ב'ימינה' והצדדים ממשיכים להאשים זה את זה בפילוג הקורע את מפלגת הציונות הדתית. הפעם בכנס בישיבה בגוש עציון, הסביר ח"כ כהנא מדוע לדעתו סמוטריץ' עזב | וגם: עקיצה מח"כ מהליכוד אל בנט

ב'ימינה' תוקפים את סמוטריץ': "פירק בגלל כיסאולוגיה"
בצלאל סמוטריץ'//מתן כהנא צילום: פלאש90

69 ימים לפני הבחירות, ונראה כי עדיין בימין ממשיכים לעסוק בריבים פנימיים. היום (שלישי) בכנס פוליטי שהתקיים בישיבת בני עקיבא אור עציון דרך אפלקציית Zoom, הסביר ח"כ מתן כהנא מימינה, לשאלה של תלמיד - מדוע ימינה מתפרקת? "סמוטריץ פירק את ימינה לא בגלל ענייני אידאולוגיה אלא בגלל כיסאולוגיה", השיב כהנא לתלמיד.

"חבל שזהו המצב, אבל לא אנחנו אשמים בו, היה פה פיצול חמור בימין", הביע הח"כ מימינה את אכזבתו, "אנחנו לא פוסלים את ראש הממשלה בגלל המשפט, אלא בגלל הניהול הכושל של משבר הקורנה", ענה לשאלה מדוע 'ימינה' פוסלת את נתניהו.

בנוסף לכהנא, גם ח"כ אריאל קלנר מהליכוד השתתף בכנס שאמר: "מכל העולם מתקשרים לנתניהו לשאול איך הוא מנהל את המשבר בצורה מוצלחת כל כך, אף אחד לא מתקשר למחבר הספר "איך מנצחים מגפה?", עקץ את יו"ר ימינה.

יצויין כי מלבד חברי הכנסת כהנא וקלנר השתתפו בפאנל גם ח"כ יבגני סובה (ישראל ביתנו), אוריאל בוסו (שס) והחבר הכנסת הטרי, משה טורפז "קינלי" (יש עתיד).

הליכוד בחירות 2021 מפלגת ימינה בצלאל סמוטריץ מתן כהנא נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד