י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מיזם חשוב

"שתי הלכות ביום": הישיבה הגדולה בעולם שפועלת ללא הפסקה

הכירו את הישיבה הגדולה בעולם • ישיבה בה לומדים עשרים וארבע שעות ביממה. צעירים ומבוגרים, חרדים, דתיים ומסורתיים,  גברים ונשים • הישיבה הוירטואלית של ארגון 'שתי הלכות ביום':  מידי בוקר נשלחות למעלה מ 60,000 הודעות מייל המכילות תוכן תורני מגוון, בלמעלה מ-30 מסלולי לימוד שונים, לכל 'תלמידי הישיבה', בכל פינה בעולם

"שתי הלכות ביום":  הישיבה הגדולה בעולם שפועלת ללא הפסקה
ישיבה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הכירו את הישיבה הגדולה בעולם! בישיבה הזו לומדים עשרים וארבע שעות ביממה. צעירים ומבוגרים, אברכי משי  וחוזרים בתשובה, חרדים, דתיים ומסורתיים, עורכי דין ופועלי בנין, גברים ונשים. כמעט מכל מדינה בגלובוס יש נציגים בישיבה. בישיבה הזו עשרות מחלקות, מגוון ספרי הקודש, בכל הרמות, לכל הסגנונות, לכל הגילאים.

למעבר למסלולים המיוחדים של הישיבה לחצו כאן>>>

ברוכים הבאים ל'שתי הלכות ביום', הארגון השולח מידי בוקר למעלה מ 60,000 הודעות מייל המכילות תוכן תורני מגוון, בלמעלה מ-30 מסלולי לימוד שונים, לכל 'תלמידי הישיבה', בכל פינה בעולם.

האמת היא, שבפני למעלה ממאה אלף אנשים ונשים - אין צורך כלל להציג את 'שתי הלכות ביום', זה הארגון שהפך לחלק מסדר היום שלהם, ואם תרצו - הפך את סדר היום שלהם, למשובח ופורה יותר.

לאלו שעדיין אינם מכירים: 'שתי הלכות ביום' זה הארגון שיעזור לכם לנצל את הזמן הפנוי שלכם - ולמי אין?! - בצורה שלעולם לא תתחרטו עליה.

כולנו מכירים את התופעה הזו: ארון הספרים היהודי כולו קורץ אליכם, אך כיצד לגשת, ולהיכן? איפה מתחילים, ואיך מגיעים להבנה אמיתית? ארגון 'שתי הלכות ביום' מושיט לכם - במרחק של לחיצת כפתור - מגוון אדיר של יותר מ-30 (!) מסלולי לימוד שונים, המקיפים כל נושא ותת נושא בתורה: נ"ך, משניות, הלכות, מוסר, מחשבה ועוד.

בהקדשה של דקות ספורות ביום, אך קבועות, תרכשו לכם ידע נרחב בדיוק בנושא שמתאים לכם.

ובכל נושא שתבחרו - לא תוגבלו לאופציה אחת: מעוניינים ללמוד נ"ך מבואר? יש לכם 3 מסלולים, נביאים ראשונים, נביאים אחרונים, וכתובים. מעוניינים במשניות מבוארות? יש לכם 4 מסלולים, מועד, נשים, נזיקין וקדשים. הלכות? יש לכם הלכות שבת, הלכות כשרות, שמירת הלשון, הלכות חג בחג, הלכות למקומות עבודה, ועוד ועוד. רוצים דווקא רמב"ם מבואר? גם בזה תוכלו לבחור בין 2 מסלולי לימוד. מוסר? רק תחליטו: מסילת ישרים, חובות הלבבות, ארחות צדיקים, פלא יועץ, אהבת חסד, ועוד.

ובכל נושא שתבחרו - וזה עיקר החידוש  - לא תפגשו חומר סתמי שיובא על ידי 'העתק-הדבק', אלא תוכן ערוך ומוגש בשפה קולחת ובהירה, על ידי צוות עורכים מוכשרים המבארים כל מילה וכל פינה, ומאפשרים לכל אחד ואחת, בכל רמה תורנית, לבחור את הנושא הרצוי לו, וללמוד מתוך הבנה בהירה וברורה.

רבבות אנשים ניסו, הקדישו דקות ספורות ביום, וגילו לאחר תקופה שהם מסיימים מסכת אחרי מסכת, 'נביא' אחרי 'נביא', עד שכיום בס"ד סיימו כבר את רוב ששה סדרי משנה, רוב ספרי הנ"ך, וספרים רבים של הלכות ומוסר.

הודעות המייל של 'שתי הלכות ביום' נשלחות בשעה 6 בכל בוקר, אך הן מחכות בסבלנות לשעה הנוחה לכם, להאיר את יומכם באור התורה.

הצטרפו גם אתם לרבבות הקונים את עולמם, בכל יום מחדש, במייל אחד!

גם מי שאינו מעוניין במיילים, יכול להכנס לאתר המפואר של 'שתי הלכות ביום', ובדף 'לימוד יומי / ארכיון' לבחור את הלימוד היומי החביב עליו, ולעסוק בתורה. כל אחד ממסלולי הלימוד באתר מותאם גם להורדה בקובץ פי די אף, ולהדפסה.

הבשורה התחילה לפני למעלה מעשור, עם 'שתי הלכות ביום', אבל כאמור, כבר מזמן לא מדובר רק על שתי הלכות ביום...

טעמו, וראו כי טוב!

הארגון עומד בנשיאותו ובהכוונתו של הגאון רבי ישראל גנס שליט"א, מראשי ישיבת קול תורה, ורבה של שכונת מטרסדורף בירושלים.

למעבר למסלולים המיוחדים של הישיבה לחצו כאן>>>

הלכות ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד