י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הסתלקותו של קדוש

השנה בהילולת הבבא סאלי: עראק מהציון הקדוש

מדי שנה בשנה מצויינת הילולת הבבא סאלי זיע"א ברוב עם, כשרבבות פוקדים את הציון הקדוש • בצל מגבלות הקורונה, השנה היא תתקיים ללא קהל ותועבר בשידור חי בערוצי התקשורת הגדולים • תינתן אפשרות מיוחדת להעביר שמות לתפילה וכן יחולקו מזוזות שנכתבו במתחם ואף עראק מיוחד מהציון 

השנה בהילולת הבבא סאלי: עראק מהציון הקדוש
ההילולא אשתקד צילום: מוסדות קבר בבא סאלי

יום הציון הגדול של הבבא סאלי מתקרב. ביום ראשון ד' בשבט, יציינו רבבות את השנה ה37 להסתלקותו של הקדוש רבי ישראל אבוחצירא זיע"א.

כמדי שנה, גם השנה צפויים המונים להיות שותפים לאירוע, גם אם לא בצורה פרונטלית.

כידוע, מגבלות הקורונה מאלצות אירועים המוניים לעבור למרחב הדיגיטלי. אולם רבים מציינים זאת לשבח ורואים בכך ברכה. שכן השידורים החיים חושפים קהלים רחבים נוספים לתוך עולמות קדושה אלו.

אי לכך, גם הילולת הבבא סאלי הקדוש תועבר בשידור חי במגוון ערוצי התקשורת, ביניהם גם כאן 11 של רשות השידור, וכמובן גם אצלנו ב'בבחדרי חרדים', על מנת שכל היהודים המשתוקקים להשתתף באירוע ולשפוך תחינתם ביום הגדול, יוכלו גם השנה להיות שותפים למסורת הותיקה.

בשל כך נפתח קו מיוחד למסירת שמות לתפילה. 

ניתן למסור שמות לברכה שיכנסו לציון במספר הזה: 5485*

בנוסף, תינתן אפשרות מיוחדת להשיג מזוזה שנכתבה במתחם קברו של הבבא סאלי. כמו כן יחולקו בקבוקי עראק משובחים מהציון.

השנה גם צפוי חידוש מרענן. בחיוג למספר המיוחד יהיה ניתן להיות שותפים לפיטום הקטורת שיערך במקום. זהו מנהג המסוגל לעשירות ולביטול עין הרע.

על פי הדיווחים, כל שנה ההילולא השנתית של הבבא סאלי איכלסה כ100,000 משתתפים, כאשר במהלך כל השנה כולה היו פוקדים את הציון כרבע מיליון איש.

תקופת הקורונה פגעה משמעותית במספר המבקרים במקום וכעת ישנה הזדמנות בלעדית עבור כל מי שרוצה שהצדיק הקדוש יתפלל בעדו ביום גדול זה.

בבא סאלי עראק יום הילולא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד