ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
בתוך 30 יום

אושר: ישראלים יוכלו לטוס לאיחוד האמירויות ללא ויזה

החל מחודש הבא ישראלים יהיו פטורים מויזה בכניסתם למדינה | שר החוץ: "נדבך מרכזי במימוש מלא ומהיר של ההסכמים הרבים המתגבשים בימים אלו מול האמירויות, בחריין ומרוקו"

אושר: ישראלים יוכלו לטוס לאיחוד האמירויות ללא ויזה
אילוסטרציה צילום: unsplash

משרד החוץ של איחוד האמירויות הערביות החליט כי החל מחודש הבא ישראלים יהיו פטורים מויזה בכניסתם למדינה - כך דיווח הערב (רביעי) דובר משרד החוץ, ליאור חייט.

שר החוץ גבי אשכנזי מסר על ההחלטה כי "אישרור ההסכם הוא נדבך מרכזי במימוש מלא ומהיר של ההסכמים הרבים המתגבשים בימים אלו מול האמירויות, בחריין ומרוקו".

כזכור, בכ"ו באלול נחתמו הסכמי השלום ההיסטוריים, "הסכמי אברהם", עם איחוד האמירויות ובחריין, על מדשאות הבית הלבן, במעמד נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר החוץ והשר לשיתוף פעולה בינלאומי של איחוד האמירויות שיח' עבדאללה בן זאיד ושר החוץ של בחריין עבד אל-לטיף אל-זיאני.

במהלך טקס החתימה אמר הנשיא טראמפ: "תודה לראש הממשלה נתניהו, לשר החוץ של איחוד האמירויות הערביות ולשר החוץ של בחריין. אנחנו כאן כדי לשנות את מהלך ההיסטוריה ולחגוג את היום החדש במזרח התיכון". "עשינו צעד גדול לקראת שלום והצלחה", אמר טראמפ, "הסכם שלום חסר תקדים בהיסטוריה".

הנשיא הוסיף כי ישראל, איחוד האמירויות הערביות ובחריין יקימו שגרירויות משלהם ויביאו לחילופי שגרירים, "הם יעבדו יחד בתחומים שונים, הסכם זה יגרום למוסלמים להתפלל בשלום במסגד אל-אקצה". טראמפ הדגיש כי "הסכמים אלה יוצרים שלום כולל באזור, חשבו שאין לזה שום סיכוי, מזל טוב על ההישג הבולט הזה".

"54 מדינות מוסלמיות וערביות, אני קורא לכולן להניח בצד את הבעיות שלהן עם ישראל ולהתכנס למען שלום וביטחון", אמר טראמפ. "על מדינות האזור שלהם להחליט על עתידן, אנו מעדיפים שיתוף פעולה על פני סכסוך ושגשוג על פני עוני. מוסלמים ודתות אחרות יכולים לחיות יחד בשלום. מזל טוב לאנשי איחוד האמירויות הערביות ובחריין".

ויזה אשרת כניסה איחוד האמירויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד