ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"ממש תועמלן פוליטי"

המאזין תקף את עמית סגל; גיא פלג הסתייג חלקית

במהלך תוכנית הרדיו של העיתונאי גיא פלג, עלה מאזין שתקף באופן בוטה את עמיתו לערוץ 12 עמית סגל: "ממש תועמלן פוליטי" פלג ניסה להסביר: "דווקא בחוגים של מרכז ושל שמאל יש איזה בכי ונהי, כי אכלו להם את הגבינה"

המאזין תקף את עמית סגל; גיא פלג הסתייג חלקית
גיא פלג צילום: הדס פרוש, פלאש 90

במהלך שידור ברדיו 103fm בתכניתו של גיא פלג, עלה מאזין שטען כי ערוצי התקשורת מיישרים קו עם ראש הממשלה נתניהו ולמעשה אף תומכים בו. "אני חושב שהערוצים המקובלים, ואפילו 103fm, בזמן האחרון ממש מתיישרים בקו של נתניהו. מה שמוליך את זה, זו הקורונה. לא מקבלים שום דעה שהיא קצת חורגת בנושא הטיפול בקורונה ועל הסגרים בוודאי", אמר המאזין.

הוא הוסיף ואמר כי "גם הערוץ שלכם המוביל - עמית סגל מאוד דומיננטי ומקבל נפח מאוד גדול, מעבר לכל הכתבים, והוא ממש תועמלן פוליטי".

עמית סגל לצד אביו, חגי סגל, עורך 'מקור ראשון'

גיא פלג הגיב כי "עמית סגל הוא קודם כל קולגה שלי, והוא גם חבר שלי". בהמשך הוא הסתייג באופן חלקי ואמר כי "הוא אכן עיתונאי מאוד מזוהה פוליטית, לא מפלגתית, אלא פוליטית, ואין חולק שהוא הפרשן הדומיננטי היום ב'חדשות 12'. בעוד שכשעמית הוא מאוד דומיננטי, יש גם את אמנון אברמוביץ', ובמשך שנים, אמנון אברמוביץ' היה דומיננטי מאוד מאוד, ולא היה איזשהו פרשן דומיננטי מצד ימין".

לדברי פלג, "זה היה כשאמנון התחיל בערוץ הראשון, לפני למעלה מ-20 שנה, ונמשך לאורך שנים. לכן, בעצם, בקרב חוגים מסוימים - ואתה יכול להניח מה העמדות המדיניות שלי, ואתה יכול לתאר לעצמך שאני לא חלק מהצד הימני של המפה - אבל אני אומר שדווקא בחוגים של מרכז ושל שמאל יש איזה בכי ונהי, כי אכלו להם את הגבינה, כי פעם היה רק פרשן שהוא קרוב אליהם בעמדות שזה אמנון אברמוביץ', וזה היה מאוד מאוד נוח. ועכשיו יש פרשן מוביל, שאי אפשר להגיד שהוא מתלהם, ואי אפשר להגיד שהוא רדוד, ואי אפשר להגיד שהוא תת רמה, ושהוא אדם מאוד משכיל ומאוד רהוט ומאוד אינטליגנטי ומאוד מאוד מוכשר".

עמית סגל גיא פלג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד