י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בצל הסגר

"מתחם הקבר גודר": המשטרה נערכת להילולת הבבא סאלי

בניסיון למנוע ממתפללים להגיע לציונו של הבבא סאלי לקראת יום ההילולא שיחול במוצ"ש, המשטרה תסגור את מתחם הציון החל ממחר בבוקר ועד ליום שני הקרוב | כוחות משטרה גדולים ייפרסו באזור וימנעו את הגעת המתפללים

"מתחם הקבר גודר": המשטרה נערכת להילולת הבבא סאלי
ציונו של בבא סאלי זי"ע בנתיבות צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים

לקראת הילולת הבבא סאלי שתצוין החל ממוצאי שבת, במשטרה נערכים למתפללים הרבים שינסו להגיע למתחם הציון בבית העלמין בנתיבות בצל הסגר המהודק.

במשטרה מבהירים הערב כי השלימו את ההערכות לאכיפת הנחיות הסגר במתחם, לא יאפשרו הגעת מתפללים כלל. החל ממחר (חמישי) בשעה 06:00 בבוקר ועד למחרת ההילולא ביום שני הקרוב בשעה 06:00 ייסגר הציון על המשטרה.

• השנה בהילולת הבבא סאלי: עראק מהציון הקדוש

במסגרת ההיערכות המשטרתית, יופעלו מערכי אכיפה מוגברים על מנת שלא לאפשר הגעה למקום "מתחם הקבר גודר ולא תתאפשר הגעה למקום וסביבותיו", אומרים הערב במשטרה.

יצוין, כי על פי סיכום מוקדם עם העמותה המארגנת, כלל האירועים ישודרו ברשתות החברתיות. "אנו מבקשים מציבור המאמינים להשמע להנחיות המשטרה ולהמנע מהגעה למקום", נמסר מהמשטרה.

בהודעת המשטרה נאמר כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול יחד עם הרשויות ויתר גורמי האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו. המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל".

 

 

סגר בבא סאלי נתיבות הילולא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד