י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
תחזית קודרת

מנכ"ל מודרנה: "הקורונה תהיה פה לתמיד"

מנכ"ל חברת מודרנה סטפן בנסל אמר כי למרות החיסונים הקורונה לא תעלם: "היא פה לתמיד" • תחזיתו של בנסל מצטרפת לרבות מהתחזיות של המדענים עם תחילת התפרצות המגיפה

מנכ"ל מודרנה: "הקורונה תהיה פה לתמיד"
החיסון לקורונה של חברת מודרנה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מנכ"ל חברת התרופות מודרנה שייצרה את החיסון לקורונה סטפן בנסל אמר הערב (רביעי) כי למרות החיסונים הקורונה לא תעלם והיא תישאר פה לעד. "העולם יצטרך ללמוד לחיות עם הקורונה. היא פה לתמיד", אמר.

תחזיתו של בנסל מצטרפת לרבות מהתחזיות של המדענים עם תחילת התפרצות המגיפה. כבר בחודש מרץ בשנה שעברה סברו רבים מהמדענים כי הקורונה תישאר פה לנצח. "היא תהיה מחלה כמו שפעת ודלקת ריאות שפעם היו קטלניות והיום חיים איתן יחד עם החיסונים והתרופות".

כזכור, ביום חמישי שעבר משלוח החיסונים של חברת 'מודרנה' נחת בנמל התעופה בן גוריון. המשלוח כולל כ-120 אלף מנות חיסון מתוך כ-6 מיליון חיסונים שצפויים להגיע ארצה ממרכזי ההפצה של חברת מודרנה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אז כי "לפני ימים אחדים שוחחתי עם מנכ"ל מודרנה סטפן בנסל ומחר מתוכנן להגיע לישראל המשלוח הראשון של חיסוני מודרנה. אנחנו ניתן את החיסונים הללו לאנשים שאינם יכולים להגיע לקופת החולים, שהם מבודדים בבתיהם או שמכל סיבה אחרת אינם יכולים להגיע לאתרי ההזרקה".

נתניהו הוסיף כי "זה המשלוח הראשון של מודרנה, יגיעו עוד. אני עובד כדי להביא מיליוני חיסונים נוספים לאזרחי ישראל כדי שנצא אחת ולתמיד ממגפת הקורונה".

קורונה חברת מודרנה חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד