י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
69 ימים לפתיחת הקלפיות

יו"ר ועדת הבחירות: להבטיח שחולי קורונה יוכלו להצביע

כמידי מערכת בחירות, ועדת הבחירות נפגשה היום עם היועמ"ש לממשלה בכדי לדון בדרכי הפעולה בייחוד בתקופה סבוכה זו שנגיף הקורונה והמוטציות משתוללות במדינה. יו"ר הוועדה השופט פוגלמן קרא לאפשר הצבעה גם לחולי קורונה

יו"ר ועדת הבחירות: להבטיח שחולי קורונה יוכלו להצביע
חולי קורונה בקלפי המיוחדת. אילוסטרציה צילום: נת

אתגר הבחירות בקורונה: 69 יום לבחירות, נפגשו היום (רביעי) חברי הנהלת וועדת הבחירות המרכזית עם היועץ המשפטי לממשלה, תוך שהם קוראים לאפשר אפילו לחולי קורונה לצאת ולממש את זכותם הדמוקרטית.

מדובר בפגישת עבודה שגרתית המתקיימת עם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ונציגים בכירים מטעמו באופן מסורתי בראשיתה של כל מערכת בחירות, ונועדה כדי להיערך למערכת הבחירות הקרבה בנקודות ההשקה שבין שני הגופים.

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט עוזי פוגלמן, ציין כי הבחירות בצל קורונה הן אתגר מיוחד והוועדה לדבריו, "רוצה להבטיח את הזכות של כל מצביע, גם אם הוא חולה או מבודד, לממש את הזכות הדמוקרטית שלו, ובד בבד לא לגרום לתחלואה עודפת".

עוד נמסר מוועדת הבחירות כי "במפגש נידונו האתגרים החדשים הצפויים בקיום מערכת הבחירות תחת אילוצי מגפת הקורונה וכן הדרכים והכלים לפעולה משותפת על מנת להבטיח את טוהר הבחירות ועל ההליך הדמוקרטי".

ועדת הבחירות המרכזית בחירות לכנסת ה 24 חולי קורונה קורונה עוזי פוגלמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד