י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
יותר חיילים מאפגניסטן ועיראק

כך נערך המשמר הלאומי לטקס השבעת ביידן

יותר חיילים מאלו המוצבים באפגניסטן ועיראק: 20,000 חיילי המשמר הלאומי צפויים להיות בהשבעת ביידן | כך נערכת ארה"ב לטקס ההשבעה

כך נערך המשמר הלאומי לטקס השבעת ביידן
חייל המשמר הלאומי צילום: צילום מסך

לא לוקחים סיכון, לאחר המהומות בקפיטול ביום רביעי בשבוע שעבר, מהומות שהביאו למותם של ששה אנשים ביניהם שני שוטרים, האמריקאים לא לוקחים צ'אנס, 20,000 חיילי המשמר הלאומי צפויים לאבטח את טקס השבעת הנשיא הנבחר ג'ו ביידן.

"יותר מ-20,000 אנשי המשמר הלאומי יגיעו לבירת המדינה כדי לסייע באבטחת השבעתו של הנשיא הנבחר ג'ו ביידן", כך אמר ביום רביעי מפקד המשטרה, רוברט קונטי.

הודעתו של קונטי הגיעה גם כשהשירות החשאי האמריקני ביום רביעי קיבל את האחריות הרשמית על הביטחון של ביידן, הרשויות מזהירות מפני איומים חדשים ברחבי המדינה ויביאו נוכחות ביטחונית מאסיבית בוושינגטון לאחר האלימות בשבוע שעבר בקפיטול.

על פי הדיווח בתקשורת האמריקאית, הרבה יותר חיילים אמריקאים נפרסו על גבעת הקפיטול מאשר באפגניסטן ובעירק ביחד, נתון מדהים שמדגיש עד כמה המצב מתוח.

מוקדם יותר השבוע הפנטגון אישר למשמר הלאומי המגן על הקפיטול לשאת נשק מיוחד בתגובה לאיומי האלימות מצד המיליציות והקבוצות הקיצוניות הימניות.

אמצעי אבטחה נוספים הותקנו בתוך בניין הקפיטול ומחוצה לו בתגובה להתפרצות האלימה, וכאשר הקונגרס נמצא בתהליך הדחתו של הנשיא היוצא דונלד טראמפ.

טקס השבעה משמר השבעה ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד