י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"פשע שנאה חמור"

העלו לרשת: צעירים ערבים ניפצו מצבות יהודים - אחד נעצר • צפו

המשטרה הצליחה לעצור הבוקר את אחד החשודים שנראה בסרטון שפורסם אתמול, בו נראים שניים מנפצים מצבות בבית העלמין בנבטים | ניסיונות לאתר צעיר נוסף תושב הרשות הפלסטינית שהשתתף במסע ההרס

העלו לרשת: צעירים ערבים ניפצו מצבות יהודים - אחד נעצר • צפו
הצעיר מנפץ את המצבות צילום: צילום מסך

קטין תושב הפזורה הבדואית נעצר הבוקר (חמישי) לחקירה לאחר שאמש פורסם תיעוד, אותו הוא העלה לרשת החברתית 'טיק טוק', ובו הוא נראה יחד עם צעיר ערבי נוסף מנפצים מצבות בבית העלמין במושב נבטים. המשטרה מבצעת מצוד אחר החשוד השני תושב הרשות הפלסטינית.

התיעוד המזעזע גרר תגובות חריפות. השר לשירותי דת הרב יעקב אביטן כתב: "הזדעזעתי לשמוע על אירוע הונדליזם המחפיר שאירע אתמול ביישוב נבטים, ניפוץ והשחתת מצבות נפטרים ע"י בן מיעוטים תוך תיעוד המעשה והתרברבות. זהו פשע שנאה חמור ומקומם ואסור שנעבור לסדר היום".

"אני קורא למשטרה ללכוד את הפושעים ולמצות עמם את הדין, כמו כן להגביר את השמירה סביב בתי העלמין באזורים אלו כדי שמקרים חמורים כאלה לא יישנו", הוסיף השר.

מהמשטרה נמסר כי מאז אתמול, עת פורסם סרטון ברשת ה'טיק טוק' בו נצפים שניים כשהם מנתצים מצבות בבית העלמין, פעלו במשטרת ישראל לאיתור החשודים והעברתם לחקירה. הבוקר עצרו השוטרים קטין תושב הפזורה הבדואית החשוד במעשה והעבירו אותו לחקירה.

"חקירה משולבת של תחנת המשטרה בערוער ויחידת הטיק טוק של המחוז הדרומי תוך שימוש באמצעים השונים העומדים לרשות משטרת ישראל הביאו לאיתור שני חשודים, אחד תושב הפזורה והשני תושב הרשות הפלסטינית", נמסר.

הקטין תושב הפזורה נעצר והועבר לחקירה, במקביל נערכות פעולות לאיתור החשוד השני. "משטרת ישראל צריכה לעשות הכל כדי לתפוס ולהביא את העבריינים לדין עוד היום", אמר ח"כ בצלאל סמוטריץ׳.

סמוטריץ' הוסיף כי "ההפקרות בנגב היא משהו שלא ניתן לקבל. זה כבר מזמן לא רק בניה בלתי חוקית. פרוטקשן, סמים, עבריינות תנועה, ועכשיו גם אנטישמיות וחילול קברים. חייבים לשים לזה סוף".

חילול קברים טיק טוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד