י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המהומות בקפיטול

מנהל ה-FBI שפוטר על ידי טראמפ: "לשקול להעניק לו חנינה"

מי שכיהן כראש ה-FBI ופוטר ב-2017 על ידו, אומר כי על הנשיא החדש ביידן לשקול להעניק חנינה לטראמפ על חלקו באירועים האלימים בוושינגטון. "אני כמובן חושב שמקומו בכלא, אבל אני לא חושב שצריך להמשיך את ההליך המשפטי נגדו לטובת האומה כולה"

מנהל ה-FBI שפוטר על ידי טראמפ: "לשקול להעניק לו חנינה"
הבית הלבן

ג'יימס קומי מי שהיה ראש ה-FBI ופוטר על ידי טראמפ ב-2017, אומר כי ג'ו ביידן צריך לשקול חנינה לטראמפ עקב מהומת בקפיטול כדי 'לרפא את המדינה' למרות שהוא מאמין כי 'שמקומו של טראמפ בכלא'.

ג'יימס קומי אמר כי יש לשקול חנינה לדונלד טראמפ לאחר המהומות בקפיטול למרות שהנשיא לדבריו, "שייך בכלא". קומי אמר כי הוא 'חש ברע' בגלל המהומות בקפיטול בשבוע שעבר וזועם על ההבטחה הרופסת שאיפשרה לאספסוף תומך טראמפ להשתולל, כתוצאה מכך ארבעה מפגינים ושני שוטרים נהרגו.

קומי ציין בדבריו כי הדחת טראמפ תהיה טובה לארה"ב, ועדיף להדיח אותו מהבית הלבן לפני כניסת ג'ו ביידן. "אני כמובן חושב שמקומו בכלא, אבל אני לא חושב שצריך להמשיך את ההליך המשפטי נגדו לטובת האומה כולה" כך קומי.

אמילי מייטליס מערוץ ה-BBC שאלה את קומי אם ביידן צריך לחון את טראמפ באותו אופן שבו הנשיא פורד חנן את ריצ'רד ניקסון אחרי פרשת ווטרגייט ב-1974. "אני לא יודע, הוא צריך לפחות לשקול את זה," אמר קומי. "כחלק מריפוי המדינה והבאת המדינה למקום שבו אנו יכולים להתמקד בדברים חשובים בארבע השנים הקרובות, אני חושב שג'ו ביידן יצטרך לפחות לחשוב על זה".

קומי, הוסיף כי הוא מאמין שטראמפ 'עשוי להבין' שעל ידי קבלת חנינה הוא בעצם מודה באשמה ולכן הוא כנראה ידחה זאת.

ג'יימס קומי דונלד טראמפ חנינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד