כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הטבות ענק

משפחה ברוכת ילדים? יש לנו בשורה בשבילכם!

מגדל, חברה לביטוח, מציעה למשפחה שלך חבילת שירותים בביטוח הבריאות, שטרם נראתה בישראל • ההטבות הייחודיות, נועדו לאפשר גם למשפחות ברוכות ילדים לקבל שירותי רפואה פרטית מצוינים, בכך שהחל מהילד הרביעי, ההצטרפות חינם • בנוסף, ביטוח הבריאות מאפשר לכם לתאם תורים לבדיקות חשובות ולרופאים מומחים תוך יומיים - שלושה • מוזמנים לקרוא עוד על סל השירותים וההטבות

משפחה ברוכת ילדים? יש לנו בשורה בשבילכם!
ילדים חרדים צילום: Lara Savage/Flash 90

מהפכת הבריאות של מגדל נמצאת בעיצומה.

אם עד היום ידענו שההמתנה לרופא מומחה או מנתח בכיר, תדרוש מאיתנו המון סבלנות ואורך רוח ותיאלץ אותנו לחכות זמן ממושך ומורט עצבים, 'מגדל' מביאה אותנו לחשב מסלול מחדש.

רוצים לדעת עוד על ביטוח הבריאות הייחודי? לחצו כאן>>>

מסלול ביטוח הבריאות של מגדל, מבטיח לנו המתנה של עד 3 ימים לתורים לרופאים ומנתחים מומחים, עד 48 שעות המתנה בלבד לבדיקת CT ו-MRI, גם  פענוח נתוני הבדיקות יארך יומיים בלבד.

כל זאת ללא צורך לחפש קשרים ופורוטקציות, להם הורגלנו בסיטואציות בהם רצינו להקדים את תאריך הבדיקות בעבר.

אולם גולת הכותרת המרכזית היא ההטבה המיוחדת שנועדה להקל כשמדובר במשפחה שלך.

המשפחות המצטרפות לביטוח הבריאות של 'מגדל', זוכות להטבה משמעותית; ביטוח בריאות חינם החל מהילד הרביעי. למעשה, מדובר בבשורה של ממש עבור הקהילה החרדית שמתאפיינת במשפחות ברוכות ילדים, כי בכך תתאפשר גם להם רפואה פרטית מצויינת.

מבוטחי מגדל, הזקוקים לניתוח מכל סוג שהוא, נהנים ממאגר ענק של מנתחים בכירים, מהשורה הראשונה בעולם הרפואה הישראלי. הרשימה כוללת כ1,200 מנתחים בכירים במגוון קטגוריות רפואיות.

בנוסף, רק במגדל ניתן שירות קונסיליום של קבוצת בכירי הרופאים בישראל, ובכך מעניקה מגדל מעטפת של ביטוח בריאות מעולה למשפחה, הכולל שורת שירותים והטבות ייחודיות שכל כך חשובות כשמדובר בבריאות שלך ושל משפחתך.

רוצים לדעת עוד על ביטוח הבריאות הייחודי? לחצו כאן>>>








ביטוחי בריאות משפחות ברוכות ילדים תורים ארוכים קיצור תורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד