י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
פליק-פלאק לאחור

בנט תקף, נתניהו נבהל והבהיר: לא נסתמך על קולות הערבים

נתניהו הניח שהימין כמו גם השמאל עסוק בענייניו הפנימיים, ואף אחד לא יתקוף את המהלכים אותם הוא מוביל מול ערביי ישראל. לאחר שתיקה בנושא, עלה אמש בנט למתקפה. בליכוד נבהלו והבהירו היום כי לא יסתמכו על קולות חברי הכנסת הערביים

בנט תקף, נתניהו נבהל והבהיר: לא נסתמך על קולות הערבים
נפתלי בנט/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90/מארק ישראל סאלם, לע"מ

אמש (רביעי) הגיע יו"ר מפלגת ימינה נפתלי בנט לריאיון בחדשות 13 ותקף את החיבוק החם אותו מעניק נתניהו לציבור ערביי ישראל. מדובר ב"ציניות בלתי נתפסת" תקף בנט והוסיף כי זה "פוליטי נטו". בליכוד נבהלו והבהירו היום "לא נסתמך על קולות הערבים".

"איך בנימין נתניהו לא מתבייש להתחבק עם מנסור עבאס, אדם שביקר מחבלים שרצחו חיילים בליל הקלשונים? זו בושה וחרפה" תקף בנט בחדשות 13 והוסיף, מדובר ב"תנועת אחות של חמאס. איך אתה מעז לתת לגיטימציה לתנועת האחות של חמאס?".

בנט הוסיף ותקף "היחס לאזרחים הערבים צריך להיות שוויוני לגמרי, אבל, לנתניהו אין גבולות? להתחבק עם אנשים שרצחו חיילים? הוא צריך להתנצל בפני עם ישראל. בושה וחרפה".

בליכוד כנראה נבהלו מהביקורת והבהירו היום: "לא נקים ממשלה עם מנסור עבאס או הרשימה המשותפת, ולא נישען עליהם, לאחר שהתנגדו להסכמי השלום שמקרבים בין יהודים לערבים. אזרחי ישראל הערבים תומכים בליכוד בהנהגת ראש הממשלה בנימין נתניהו כי נמאס להם לבזבז קולות על המשותפת שיושבת באופוזיציה ולא עושה דבר למענם".

"הם מצטרפים לליכוד כדי להבטיח שילוב, שגשוג וביטחון ביישובים שלהם. הליכוד ינצח בבחירות וימשיך להביא הישגים אדירים ולדאוג לכל אזרחי ישראל" נאמר בהודעת הליכוד.

יו"ר מפלגת תלם חבר הכנסת בוגי יעלון הגיב להודעת הליכוד וכתב: "פחות מ-24 שעות חלפו מהמופע המביך של ביבי בנצרת, והוא כבר חוזר להסית נגד 20% מאזרחי ואזרחיות המדינה. מגיעה למדינת ישראל מנהיגות שעובדת עבור המדינה, עבור הכלכלה ועבור כלל אזרחי ישראל, ולא עבור קומבינות פוליטיות להימלטות מהדין, בשביל זה אנחנו פה, נוציא את השנאה וההסתה מתוכנו"!

נפתלי בנט מנסור עבאס בנימין נתניהו הליכוד הערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד