י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
סירב לתת שירות ליהודים

מסתמן: השליח האנטישמי יישלח למאסר ואח"כ יגורש

לאחר ששליח של חברת Deliveroo הגיע למסעדה שהזמינה שירות בעיר שטרסבורג ביקש לברר "איזה סוג מסעדה זו", וכשנאמר לו כי זו מסעדה המציעה מטעמים ישראליים הוא סירב לקחת את ההזמנה בטענה כי הוא "לא נותן שירות ליהודים". האיש נעצר יישא עונש מאסר קצר וככל הנראה יגורש לאחר מכן מצרפת

מסתמן: השליח האנטישמי יישלח למאסר ואח"כ יגורש
אילוסטרציה צילום: pexels

שליח של חברת Deliveroo בצרפת הגיע למסעדה שהזמינה שירות בעיר שטרסבורג וביקש לברר "איזה סוג מסעדה זו", וכשנאמר לו כי זו מסעדה המציעה מטעמים ישראליים הוא סירב לקחת את ההזמנה בטענה כי הוא "לא נותן שירות ליהודים".

היום (חמישי) עדכן חבר הפרלמנט מאיר חביב כי השליח נעצר ואמר כי "יש להחמיר את הענישה נגד מעשים אנטי-ציוניים" לאחר ששליח סרב לתת למסעדה יהודית שירות משלוחים, עוד הוסיף כי: "השליח דיה עדין (Dhia Eddine) נעצר אמש, יישפט היום, וככל הנראה יגורש מצרפת".

עוד הוסיף חבר הפרלמנט: "באופן לא מפתיע, מדובר בערבי-מוסלמי, בעל אזרחות אלג'ירית ובנוסף לכל זה שוהה בלתי חוקי! המקרה הזה מדגיש שוב את האקלים הבעייתי הקיים בצרפת בו האנטישמיות מתבססת על איסלאמיזם ושנאת ישראל וקיימת השוואה אוטומטית בין אנטישמיות לאנטי-ציונות. המאבק באנטישמיות מתחיל בזה שתהיה ענישה נגד האנטי-ציונות. כיום, בחסות חופש הביטוי, העונשים כמעט ולא קיימים, ובטח לא מרתיעים מספיק".

"המציאות העגומה היא שהממשלה וחברי הפרלמנט של הקואליציה מסרבים באופן גורף להצביע על התיקונים לחוק שמטרתם להציע עונשים על שנאת ישראל".

בנוסף, אמצעי המדיה הממלכתיים בצרפת מפיצים שוב ושוב פייק-ניוז נגד ישראל, אפילו הרגולטור הצרפתי, בצעד חריג ובעקבות פנייתו של חבר הפרלמנט חביב נזף ברדיו הממלכתי france inter לאחר שאחד השדרנים טען כי צה"ל הרס מבנים פלסטינים המיועדים לטיפול בקורונה.

המשלוחן האנטישמי צפוי להיכלא למשך ארבעה חודשים ולאחר מכן יגורש מצרפת.

כזכור, שתי מסעדות כשרות בעיר שטרסבורג בצרפת, התלוננו כי משלוחן אמר להם שהוא לא רוצה לתת שירות ליהודים. שני האירועים אירעו ביום חמישי בשבוע שעבר על רקע סגר בצרפת שמגביל את המסעדות לשווק ארוחות במשלוח בלבד, אחד המשלוחנים מטעם חברת Deliveroo, סירב לתת שירות למסעדות הכשרות.

במסעדה הראשונה הגיע העובד להוציא חשבונית ללקוח ושאל את צוות המסעדה באיזו סוג מסעדה מדובר. הם אמרו לו שהם מוכרים אוכל כשר של מטבח ישראלי, הוא הגיב: "אני לא נותן שירות ליהודים" ואמר כי הוא מבטל את ההזמנה, כך סיפר רפאל ניסנד, עורך הדין שמייצג את המסעדה, לאתר DNA.

בהמשך היום, מסעדה כשרה נוספת סורבה על ידי עובד של Deliveroo. ביום שישי התלוננו בעלי שתי המסעדות במשטרה על אפליה והתריעו על כך אצל הקונסיסטואר (הגוף המייצג הראשי של יהודי צרפת) וכן ללשכה הלאומית לאנטישמיות, BNVCA.

צרפת אנטישמיות פרלמנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד