י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מתגייסת למערכה

שרה נתניהו: "סער לא יודע לקבל הפסד"

על רקע מערכת הבחירות לכנסת ה-24, התראיינה אשת ראש הממשלה והתייחסה בין היתר לאיבה השוררת בין משפחתה לבין שקד ובנט, ראשי 'ימינה': "מצפה להתנצלות על כל התדרוכים והלכלוכים נגדי לאורך השנים"

שרה נתניהו: "סער לא יודע לקבל הפסד"
גדעון סער צילום: דוברות הכנסת

שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה תקפה הערב (חמישי) את יו"ר 'תקווה חדשה', גדעון סער וטענה כי בגלל שהוא אינו יודע לקבל את ההפסד בפריימריז מול בעלה בשנה שעברה, הוא פרש מהליכוד.

"בזמנו ב-99 בעלי ידע לקבל את ההפסד, גדעון לא ידע לקבל את ההפסד". אמרה נתניהו בראיון ל'ערוץ 20' והמשיכה, "היתה חתרנות גם לפני העזיבה שלו. זו מפלגה של פליטים. אלקין וסער היו בני בית אצלנו זה כואב שאנשים שנתניהו טיפח כל השנים עושים לו את זה".

על הדיווחים לאורך השנים כי שוררת איבה בינה לבין איילת שקד ונפתלי בנט, שעבדו בלשכת ראש הממשלה בעשור הקודם, היא הכחישה ואמרה: "מצפה להתנצלות על כל התדרוכים והלכלוכים נגדי לאורך השנים".

על מבצע החיסונים, אמרה: "אני חייבת לומר שבעלי התגייס לעניין החיסונים באופן יוצא מן הכלל. כפי שגבי ברבש אמר – אלמלא ההתערבות האישית של נתניהו זה לא היה קורה. אני גאה להיות רעייתו של ראש הממשלה שמכל העולם פונים אליו ומבקשים ללמוד".

שרה נתניהו ערוץ 20 גדעון סער איילת שקד נפתלי בנט בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד