י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פגעי מזג האוויר הסוער

טרגדיה: צעד ברחוב והתחשמל למוות מכבל שניתק

במוקד מד"א התקבל הערב דיווח על גבר מחוסר הכרה ברחובה של העיר קרית מלאכי לאחר שככל הנראה התחשמל. כוחות ההצלה שהגיעו למקום פינו את האיש לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, אולם ניסיונות אלו לא הועילו ומותו נקבע בביה"ח

טרגדיה: צעד ברחוב והתחשמל למוות מכבל שניתק
אסון הכבל בקריית מלאכי צילום: יוסי סמדג'ה, תיעוד מבצעי מד"א

טרגדיה בדרום: בבית החולים 'אסותא' באשדוד נקבע מותו של גבר בן 40, אב לילדים, שצעד ברחוב רש"י בקרית מלאכי וכבל חשמל ניתק ופגע בו.

ממד"א דווח כי בשעה 17:19 התקבל דיווח במוקד על גבר מחוסר הכרה לאחר שככל הנראה התחשמל בקרית מלאכי. כוחות ההצלה שהגיעו למקום פינו את האיש לבית החולים אסותא באשדוד תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, כאמור ניסיונות אלו לא הועילו ובבית החולים אסותא נקבע מותו.

פראמדיק מד"א, רועי חזי שטיפל בנפגע סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב בסמוך לעמוד חשמל כשהוא מחוסר הכרה ועם סימני התחשמלות. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה שכללו עיסויים והנשמות, העלינו אותו במהירות לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי."

מני עזריאל, ראש סניף קרית מלאכי באיחוד הצלה מסר: "בסיוע חובשים נוספים של איחוד הצלה ביצענו פעולות החייאה הכוללות מתן שוק חשמלי לאדון כבן 40 שאיבד את הכרתו לאחר שהתחשמל מכבל חשמל שכנראה נקרע עקב מזג האוויר, הנפגע פונה בניידת טיפול נמרץ תוך כדי פעולות החייאה".

 

קריית מלאכי כבלי חשמל אסותא אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד