י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בזכות הצדיקים

נס גלוי: החסידים התהפכו באוקראינה וניצלו

קבוצת חסידים שעשתה דרכה לעבר שדה התעופה באוקראינה, בדרך חזרה לישראל חוו נס גלוי, כאשר רכבם התנגש בעוצמה במשאית ועף לצידי הדרך. נהגם הנכרי נפצע קשות, אך הם יצאו עם חבלות וחתכים יבשים 

נס גלוי: החסידים התהפכו באוקראינה וניצלו
הרכב בתאונה מרוסק צילום: באדיבות המצלם

קבוצת חסידים שהמריאו לחופשת סקי במחוז בוקובל באוקראינה חוו נס גלוי. בדרכם חזרה לישראל הם היו מעורבים בתאונת דרכים קשה בכביש מהיר ובנס יצאו ללא פגע.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בדרכם לשדה התעופה חזרה לישראל, התנגש הרכב בו נסעו במשאית, מה שגרם לרכב לסטות לצד הכביש כשהוא מתרסק וניזוק קשות. 

הנהג הגוי שהיה במקום נפצע באורח קשה מאוד ושניים מיושבי הרכב פונו לבית החולים. לאחר שעברו בדיקות נרחבות, מתברר כי הם יצאו בנס רק עם חבלות יבשות וחתכים. 

לאחר שטופלו במשך מספר שעות, הם שוחררו מבית החולים המקומי, אך את הטיסה חזרה לישראל הם הפסידו וימריאו באחרת, זאת לאחר התייעצות רפואית. 

בארץ ימשיכו את הבדיקות לאחר שבית החולים המקומי נמצא במתכונת פחותה מכל קופת חולים ממוצעת בארץ, בשל נגיף הקורונה שתופס את המחלקות במדינה.

אחד הנוסעים סיפר ל'בחדרי חרדים': "זה עלול היה להסתיים באסון קשה מאוד, בטוח לי שהצדיקים שקבורים באוקראינה שמרו על הקבוצה שלנו. זה נס גלוי ממש". 

זירת התאונה הקשה

 

אוקראינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד