י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ברמת השרון

הכתובת של מתקן הכליאה לסרבני החיסונים הוכנסה לוויז

קבוצת סרבני החיסונים זייפה מסמכים המלמדים כי המדינה בונה מתקני כליאה לכל אזרח שיסרב להתחסן לקורונה ואף סימנה את "כתובתם" בוויז • מ-waze נמסר בתגובה כי הכתובות הוסרו מהאפליקציה

הכתובת של מתקן הכליאה לסרבני החיסונים הוכנסה לוויז
פלאש 90

כחלק מהקמפיין המרושע והשיקרי שמנהלים קבוצת סרבני החיסונים כנגד החיסונים לקורונה, הם שתלו באפליקציית הניווט וויז כתובת פיקטיבית של "מתקני כליאה למסרבי חיסונים" לכאורה, על אף שאינם קיימים בישראל. מ-waze נמסר בתגובה כי הכתובות הוסרו מהאפליקציה.

על פי הדיווח בחדשות 12, בארגון "פייק ריפורטר" - פלטפורמת מחקר למאבק אזרחי נגד הפצה שיטתית של שקרים, זיופים והסתה ברשתות החברתיות, עקבו אחר הפצתו של המידע השקרי וציינו כי הדבר נעשה כחלק מ"קמפיין שקרי שאותו מובילים מתנגדי חיסונים במטרה לזרוע פחד בציבור". 

על מנת להוכיח את השקר אחד מפעילי הקבוצה זייף מסמכים על ידי ערבוב של מסמכים ישנים ויצירת מסמכים מזוייפים, לפיהם המדינה בונה מתקני כליאה לכל אזרח שיסרב להתחסן לקורונה.

מארגון ה"פייק ריפורטר" נמסר בתגובה: "מפיצי הפייק זייפו מסמכים והשתמשו בפיסות מידע שונות במטרה לייצר קונספירציה שקרית לפיה הוקמו מתקני כליאה למסרבי חיסונים. בשלב הבא סימנו בגוגל וב-waze כתובות מזויפות של מתקני כליאה. מיד כשקיבלנו דיווח על כך התחלנו בחקירת הקמפיין ומקורותיו במטרה לחשוף את השקרים ואת ההטעיה. פעילות הפצת פייק של מתנגדי חיסונים לקורונה במטרה לזרוע פחד והטעייה בציבור היא פעולה מסכנת חיים".

ד"ר מאיר עזרא אליה, יו"ר עמותת 'מחוסגן', הפועלת לשיפור בריאות הציבור על ידי עידוד חיסונים לילדי הגנים והסברת הפרוצדורה, אמר ל-12N: "הרצון להשוות את התקווה והזכות של כל אחד ואחת מאיתנו לחיות בסביבה מחוסנת ומוגנת לאקט של כפייה, הוא מגוחך. אולם בימים בהם אנו רואים מתנגדי חיסונים חודרים אפילו לקבוצות הגיוניות של רופאים ומפיצים דרכן פייק ניוז, שום דבר אינו מפתיע. לשמחתנו, עם ישראל מצביע בכתפיים".

אפליקציית וויז חיסון לקורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד