י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הרבה פוליטיקאים מנהיג אחד

זעם פנימי: נתניהו ממדר גם את חבריו להנהגת 'הליכוד'

ראש הממשלה בנימין נתניהו הסתער על מערכת הבחירות כמו תמיד, הוא נחשב לקמפיינר מעולה, אך בשונה מתמיד ובאופן חריג, הפעם הוא בחר שלא להציב בתפקיד מפתח את שרי הליכוד הבכירים. הטיעון: יובא צוות מקצוענים

זעם פנימי: נתניהו ממדר גם את חבריו להנהגת 'הליכוד'
נתניהו בסיעת הליכוד צילום: הדס פרוש, פלאש 90

אי אפשר לזלזל בחושיו הפוליטיים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, האיש מוכר בעולם כולו ובפרט בארץ, כקמפיינר הממולח ביותר, ואין מה לומר, יש לו גם קבלות בנושא. המפתיע הוא, השינוי במערכת הבחירות הנוכחית מאלו הקודמות.

הכתב הפוליטי מיכאל שמש חשף הערב (חמישי) ב'כאן 11' כי בניגוד למערכות הבחירות שאנו רגילים ומכירים, במערכת בחירות זו נתניהו לא מציב בתפקידי מפתח במטות הבחירות את שרי הליכוד, הטיעון אותו הוא מציג, על פי הדיווח, הוא  כי יובא צוות מקצוענים חיצוני שינהל עבור נתניהו את המערכה.

בכך ממשיך נתניהו בקו אותו מציגים במפלגת הליכוד, 'הרבה פוליטיקאים מנהיג אחד', אין שום אזכור לשרים בכירים וותיקים, בעלי זכויות ואף מביאי קולות, כלום, רק נתניהו בפרונט.

מנגד, שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה כן לוקחת חלק בקמפיין ותקפה הערב את יו"ר 'תקווה חדשה', גדעון סער: "בזמנו ב-99 בעלי ידע לקבל את ההפסד, גדעון לא ידע לקבל את ההפסד". אמרה נתניהו בראיון ל'ערוץ 20' והמשיכה, "היתה חתרנות גם לפני העזיבה שלו. זו מפלגה של פליטים. אלקין וסער היו בני בית אצלנו זה כואב שאנשים שנתניהו טיפח כל השנים עושים לו את זה".

על הדיווחים לאורך השנים כי שוררת איבה בינה לבין איילת שקד ונפתלי בנט, שעבדו בלשכת ראש הממשלה בעשור הקודם, היא הכחישה ואמרה: "מצפה להתנצלות על כל התדרוכים והלכלוכים נגדי לאורך השנים".

בנימין נתניהו מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד