י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"מכבדת את רגשותיהם ואמונתם"

יצאה צדיקה: הכתבה על הגר"ח נדחתה למוצ"ש

בליל שבת הקרובה אמורה היתה להיות משודרת כתבה על שר התורה הגר"ח קנייבסקי, שצולמה השבוע בביתו. העיתונאית איילה חסון אף הציגה הערב קטע מתוך מה שישודר והדבר עורר זעם רב בקרב החרדים. לאור פניות אליה, היא מודיעה הערב כי שידור הכתבה נדחה למוצ"ש

יצאה צדיקה: הכתבה על הגר"ח נדחתה למוצ"ש
הגר"ח קנייבסקי ביום הולדתו ה- 93 צילום: שוקי לרר

בעקבות זעם בקרב הציבור החרדי, כתבת חדשות 13 אילה חסון הודיעה הערב (חמישי) כי הכתבה על העיר בני ברק ובית הגר"ח קנייבסקי שתוכננה לשידור בשבת, תידחה למוצאי שבת.

במסגרת המהדורה המרכזית ששודרה הערב בחדשות 13, עלה פרומו (קדימון) לכתבה שצילמה העיתונאית אילה חסון בביתו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

במסגרת הכתבה שעוסקת בעיקרה בעיר בני ברק, נכנסה חסון יחד עם צלם הערוץ לביתו של הגר"ח, צילמה את אורחות חייו וסיקרה את המאורעות האחרונים ופסיקותיו של הגר"ח.

לאחר הצגת הפרומו הודגש כי הצילומים נעשו ביום חול, אולם הכתבה צפויה להיות משודרת בליל שבת קודש, דבר שעורר זעם בקרב רבים בציבור החרדי

כאמור, בעקבות הביקורת הודיעה חסון על דחיית זמן שידור הכתבה למוצאי שבת. "‏השבוע צילמתי בבני ברק כתבה" צייצה חסון בטוויטר, "חלק ממנה צולם בביתו של הרב קנייבסקי".

חסון ציינה כי "מי שצולמו שם לכתבה לא ידעו שהיא מיועדת לשידור ביום שישי בערב". כאמור היא הודיעה על דחיית השידור ואמרה כי "אני מכבדת את רגשותיהם ואמונתם. הכתבה תשודר במוצאי שבת בתוכנית המטה המרכזי".

הגר''ח קנייבסקי איילה חסון ערוץ 13 חילול שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד