ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
נשלף ממיטתו • צפו

תיעוד: מסתערבים עוצרים מחבל שירה לעבר רכב מג"ב

מסתערבי משמר הגבול של משטרת ישראל עצרו שני מחבלים שביצעו ירי לעבר גי'פ ממוגן של לוחמי מג"ב | התקרית אירעה לפני מספר שבועות, במהלך פעילות של לוחמי משמר הגבול בפאתי העיר | צפו

תיעוד: מסתערבים עוצרים מחבל שירה לעבר רכב מג"ב
מעצר מחבל שירה לעבר רכב מג"ב צילום: דוברות המשטרה

הבוקר (שישי) הותר לפרסום כי על בסיס מידע של שירות הביטחון הכללי, מסתערבי משמר הגבול של משטרת ישראל עצרו שני מחבלים שביצעו ירי לעבר גי'פ ממוגן של לוחמי מג"ב בג'נין. "מדובר בסגירת מעגל", אומרים במשטרה.

האירוע התרחש לפני כחודש בג'נין, בתאריך 19.12.20, במהלך פעילות של לוחמי משמר הגבול בפאתי העיר, הגיח רכב חשוד שעצר בסמוך לכוחות

מהרכב החשוד יצא מחבל שישב ליד הנהג, החל לבצע ירי של מספר כדורים לעבר הגי'פ הממוגן ולאחר מכן שניהם נמלטו מהמקום. כוחות מג"ב וצה"ל פעלו בכדי לאתר את המעורבים בביצוע הירי.

חקירה שהתנהלה בשירות הביטחון הכללי הובילה לפעילות מעצרים בג'נין של לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב הפועלת באיו"ש. כפי שניתן לראות בסרטון, לוחמי הימ"ס (יחידת המסתערבים) מגיעים בשעות הבוקר אל ביתו של אחד המחבלים, נכנסים אל תוך הבית ועוצרים אותו בחדרו כשהוא במיטתו.

בביתם של החשודים נתפסה תחמושת רבה מסוגים שונים. שני החשודים, תושבי ג'נין בני 19 ו-21, הועברו לחקירה בשירות הביטחון הכללי.

ג'נין שב"כ משמר הגבול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד