י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
צעיר נוסף נפצע

אזרח נהרג במהלך פעילות אכיפה של המשטרה

אסון במהלך פעילות אכיפה של המשטרה בכביש 4 סמוך לקרית מוצקין: רכב שקיבל הוראה מהשוטרים לעצור פתח בנסיעה פראית, התנגש בטנדר חונה ומת במקום

אזרח נהרג במהלך פעילות אכיפה של המשטרה
התאונה בכביש 4 צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בפעם השלישית בתוך כחודש - אזרח נהרג במהלך פעילות אכיפה משטרתית: במהלך פעילות שגרתית של שוטרי משטרת ישראל בכביש 4 סמוך לקרית מוצקין, השוטרים סימנו לרכב לעצור לביקורת. נהג הרכב לא עצר את הרכב והחל לנהוג בפראות איבד שליטה על הרכב ופגע במשאית חונה ונהרג במקום.

כזכור, לפני כחודש בלבד נהרג הנער אהוביה סנדק ז"ל במהלך מרדף משטרתי. שבועיים לאחר מכן אזרח נוסף נדרס למוות לאחר שברח לשוטרים שסימנו לו לעצור.

מדוברות מד"א נמסר כי "הלילה בשעה 00:21 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על ת.ד חזיתית ברחוב קדיש לוז בקרית מוצקין. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקים טיפול רפואי ל 2 פצועים, בהם גבר בן 22 עם פגיעה רב מערכתית שבוצעו בו פעולות החייאה ובסופן נקבע מותו וגבר בן 22 שפונה במצב בינוני לבי"ח רמב"ם עם חבלות בראש ובגפיים".

פראמדיק מד"א רן ברנר סיפר כי "מדובר בתאונת דרכים חזיתית קשה מאוד. נהג הרכב שהיה מחוסר הכרה נלכד כשהוא ללא דופק וללא נשימה. חילצנו אותו תוך כדי טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה ממושכות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. הנוסע שישב לצידו יצא לבד מהרכב והתהלך בזירה כשהוא סובל מחבלות בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי והוא פונה במצב בינוני לבי"ח".

מדוברות המשטרה נמסר כי "המשטרה פתחה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית בכביש 4 סמוך לקרית מוצקין". לדברי המשטרה, "במהלך פעילות שגרתית של שוטרי משטרת ישראל בכביש 4 סמוך לקרית מוצקין, השוטרים סימנו לרכב לעצור לביקורת. נהג הרכב לא עצר את הרכב והחל לנהוג בפראות איבד שליטה על הרכב ופגע במשאית חונה".

במשטרה סיפרו כי "עפ"י גורמי רפואה, נהג הרכב, תושב יוקנעם עלית בן 22 נפצע באורח אנוש ומותו נקבע במקום לאחר ביצוע פעולות החייאה ונוסע נוסף תושב רחובות בן 22, שהיה ברכב נפצע באורח בינוני ופונה למרכז הרפואי רמב״ם בחיפה. בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה".

משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד