י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מעצרם הוארך

שלושה פלסטינים נעצרו בחשד לרצח ישראלי לפני חודשיים

בתום חקירה מאומצת: שלושה פלסטינים נעצרו ביממה האחרונה  בחשד לרצח ישראלי בן 26 לפני מספר שבועות | משטרת ישראל פתחה בחקירה מעמיקה בשת"פ עם המשטרה הפלשתינאית וגורמים אחרים בגין נסיבות מותו שבוצע באכזריות

שלושה פלסטינים נעצרו בחשד לרצח ישראלי לפני חודשיים
אילוסרציה צילום: unsplash

משטרת ישראל פרסמה הבוקר (שישי) כי בתום חקירה ממושכת, ביממה האחרונה נעצרו שלושה פלסטינים בחשד לרצח ישראלי בן 26 לפני כחודשיים.

על פי הדיווח, לפני כחודשיים דיווחה המשטרה הפלסטינית למשטרת ישראל על מציאת גופת ישראלי באזור טול כארם שבשטחים. ההרוג זוהה כתושב ירכא בן 26.

בתום פעולות חקירה ממושכות נעצרו אתמול 2 חשודים ומעצרם הוארך בבית הדין הצבאי בסאלם ב-11 ימים. מספר שעות לאחר מכן נעצר חשוד שלישי והוא יובא היום לדיון בהארכת מעצרו.

ממשטרת ישראל נמסר כי "ביום 24.11.2020 התקבל דיווח מהמשטרה הפלסטינאית בגין מציאת גופת ישראלי באזור טול כארם. לאחר הליך זיהוי הגופה הוברר כי מדובר באזרח ישראלי יליד 1995, תושב ירכא. מאז מציאת הגופה החלה חקירה מעמיקה על ידי משטרת ישראל בשת"פ עם המשטרה הפלשתינאית, וגורמים אחרים בגין נסיבות מותו שבוצע באכזריות, של הנדון.

במהלך היממה האחרונה נעצרו 3 חשודים תושבי שטחים בחשד למעורבות ברצח. מעצרם של שני חשודים הוארך אתמול ב-11 ימים בבית משפט צבאי בסאלם. חשוד שלישי נעצר בשעות הלילה ויובא גם הוא היום להארכת מעצר".

משטרת ישראל רצח פלסטינים ירכא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד