י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
טיעון מקורי

צרפת: שוהה בלתי חוקי לא יוסגר בגלל זיהום האוויר

לפני כ-3 שנים דחו רשויות החוק בצרפת את טיעוניו של האיש, הוציאו עבורו צו גירוש ואמרו כי הוא יכול לקבל מענה רפואי גם בבנגלדש ואין עילה לשהייתו בניגוד לחוק על אדמת צרפת, אך האיש ערער לבית המשפט לערעורים בעיר בורדו, ומנע מהרשויות להחזיר אותו לארצו

צרפת: שוהה בלתי חוקי לא יוסגר בגלל זיהום האוויר
בית משפט. אילוסטרציה צילום: unsplash

שוהה בלתי חוקי בצרפת, נתפס, ולמרות זאת לא יגורש חזרה לארץ מולדתו בנגלדש, הוא טען בפני השופט כי הוא סובל מאסתמה חריפה, ובבנגדלש שורר זיהום אוויר חמור, בנוסף לכך, טען האיש כי בבנגלדש אין את התרופות אותן הוא צורך.

על פי הדיווח ב'רויטרס', האיש שוהה באופן בלתי חוקי בצרפת כבר משנת 2011, הוא הסתתר בעיר טולוז שבצרפת שם עבד במסעדה, ולאחר כמה שנים הצליח להשיג אישור שהייה זמני בצרפת על בסיס אותן טענות בריאותיות.

לפני כ-3 שנים דחו רשויות החוק בצרפת את טיעוניו של האיש, הוציאו עבורו צו גירוש ואמרו כי הוא יכול לקבל מענה רפואי גם בבנגלדש ואין עילה לשהייתו בניגוד לחוק על אדמת צרפת, האיש ערער לבית המשפט לערעורים בעיר בורדו, ומנע מהרשויות להחזיר אותו לארצו.

השופטים התייחסו לטענותיו של האיש ברצינות, לאור כך שבנגלדש מדורגת במקום אחד לפני האחרון במדד הזיהום העולמי, והזיהום שם הוא גבוה בהרבה מהרף אותו קבעו בארגון הבריאות הבינלאומי לזיהום אוויר.

צרפת שוהה בלתי חוקי בית משפט בנגלדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד