ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הם מנותקים

מאמצי נתניהו נכשלו: ה'שולמנים' בודקים אפשרות להתמודד בבחירות

עודד בבאי, בעל חנות בגדים בתל אביב שהשתתף בשיחה של נתניהו עם נציגי ארגון העצמאים, תקף הבוקר בחריפות את ראש הממשלה: "אני לא סומך על המנהיגים שלי, הם מנצלים אותנו. אנשים פה קורסים והאדם הזה חי בארמון שלו. הוא עובד עלינו". בבאי הוסיף והצהיר "'השולמנים' בודקים אפשרות להתמודד בבחירות"

מאמצי נתניהו נכשלו: ה'שולמנים' בודקים אפשרות להתמודד בבחירות
קלפי צילום: הדס פרוש, פלאש90

אמש (חמישי) חשפו ב'חדשות 12' את פרטי השיחה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נציגי ארגון העצמאים 'השולמנים', שיחה בה ניסה נתניהו לשכנע את נציגי השולמנים לא להקים מפלגה עצמאית ולא לחבור לבנט או למפלגות אחרות.

עודד בבאי, בעל חנות בגדים בתל אביב שהשתתף בשיחה עם נתניהו, שוחח הבוקר עם ג'ודי שלום ניר מוזס ברדיו 103, וביקר בחריפות את ראש הממשלה: "אני לא סומך על המנהיגים שלי, הם מנצלים אותנו. אנשים פה קורסים והאדם הזה חי בארמון שלו. הוא עובד עלינו". בבאי הוסיף והצהיר "'השולמנים' בודקים אפשרות להתמודד בבחירות".

"אין שמאל אין ימין, אין איום קיומי על מדינת ישראל, לא איראן לא שום דבר, האיום הקיומי היחיד הוא הקריסה של בעלי העסקים.

עשרה חודשים איפה היית, יש לי עסק כבר 35 שנה,, קשה לי, אנחנו קורסים. ציפינו שהוא יעזור, אין להם לב, תהיה רעידת אדמה בבחירות הקרובות, כל אלו למעלה צריכים להתחלף.

דבר ראשון צריך לפתוח את חנויות הרחוב, אנחנו לא מחבקים כל אחד שנכנס אלינו לחנות, אפשר לעשות כללים שנכניס רק 2/3 אנשים בכל פעם, הם מנותקים".

כזכור, אמש אחרי שמנהיג המחאה אביר קרא סירב להצעתו לקבל שיריון בליכוד. נתניהו כנראה הבין שהשולמנים בדרך למפלגה אחרת (כנראה ימינה) ובמשך יותר משלוש שעות עשה הכל כדי לשכנע אותם להישאר איתו. דפנה ליאל חשפה בחדשות 12 תיעודים מתוך אותה פגישה ארוכה וממושכת, שבה נראה ראש הממשלה מנהל שיחה טעונה וקשה מלאה אמוציות, בנוסף נחשף חלק מעניין ביותר, בו הוא תועד אומר "החרדים עושים מה שאני רוצה".

על פי הדיווח, המפגש המרתק מלמד הרבה על הלך הרוח בבלפור. נתניהו נועד עם 'השולמנים' באמצעות ועידת 'זום', אחרי שמנהיג המחאה אביר קרא סירב להצעתו לקבל שיריון בליכוד. נתניהו כנראה הבין שהשולמנים בדרך למפלגה אחרת (כנראה ימינה) ובמשך יותר משלוש שעות עשה הכל כדי לשכנע אותם להישאר איתו.

על הטענות שלא קידם רפורמות למען העצמאים, האשים נתניהו במפגש את כל העולם ואשתו ובעיקר את שר האוצר הקודם משה כחלון שלדבריו חבר להסתדרות ולניסנקורן וגם הבטיח לפרק את איגודי העובדים אחרי הבחירות, שלדבריו מיותרים.

עוד הוסיף נתניהו והעריך באותה פגישה כי ישיג בבחירות 61 מנדטים בלי ימינה של נפתלי בנט. 42 מנדטים לליכוד בזכות משבר הקורונה, 16 למפלגות החרדיות, וסמוטריץ' ידאג לשאר. אותם 42 מנדטים כוללים לדבריו, גם קולות רבים מהחברה הערבית שנתניהו משוכנע שיצליח להביא. נתניהו הבטיח שאז יוכל לקדם את הרפורמות שלו. "חברי הכנסת שלי מצביעים כל מה שאני רוצה, והחרדים מצביעים כל מה שאני רוצה, וסמוטריץ' מצביע כל מה שאני רוצה", הצהיר ראש הממשלה בפגישה שתועדה באמצעות ה'זום'.

מהליכוד נמסר בתגובה לחשיפת ההקלטות: "אתמול במשך 3.5 שעות ראש הממשלה נתניהו השתתף בפגישה עם עצמאיים והיה קשוב למצוקתם. הוא הציג בפניהם את משנתו ופעילותו הכלכלית של רפורמות לטובת כל אזרחי ישראל. לצערנו בחרתם לשדר 2 דקות שאינן מייצגות מתוך מפגש חשוב וממושך. אחרי שרה״מ הביא מיליוני חיסונים לכל אזרחי ישראל, רה״מ מקדיש את עצמו לסיוע לעצמאיים ולכל מי שנפגעו במהלך הקורונה כדי שכולנו נחזור לחיים".

בעלי עסקים בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד